ON LINE

12 Μαΐου 2015

ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΜΑΜΑΔΕΣ.

Γράφει η Giota.

Τον πρακτικό οδηγό για μαμάδες μας τον έστειλαν από τον παιδικό σταθμό και σκέφτηκα να τον μοιραστώ μαζί σας! Εμείς τον έχουμε μαγνητοκολλήσει στο ψυγείο μας!
Έτοιμοι;
Ξεκινάμε!

"Μαμά......









  • Μη με κάνεις να νιώθω μικρότερος από ότι είμαι. Αυτό με κάνει να παριστάνω καμιά φορά τον σπουδαίο!

  • Μη μου κάνεις παρατηρήσεις μπροστά σε κόσμο, αν μπορείς. Θα προσέξω περισσότερο αυτά που θα μου πείς, αν μου μιλήσεις ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε οι δυό μας.

  • Μην με προστατεύεις πάντα από τις συνέπειες.Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω για να μάθω.

  • Μη μου δημιουργείς την αίσθηση πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα. Μπερδεύονται έτσι μέσα μου όλες οι αξίες που γνωρίζω.

  • Μη δίνεις μεγάλη προσοχή στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά δημιουργούνται ίσα-ίσα για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα.

  • Μη μου κάνεις συνεχώς παρατηρήσεις.Γιατί τότε θα χρειαστεί να κάνω τον κουφό για να προστατέψω τον εαυτό μου.

  • Μη με παραχαϊδεύεις. Ξέρω καλά πώς δεν δίνεται να έχω πάντα ότι ζητάω.

  • Μη μου δίνεις επιπόλαιες υποσχέσεις. Νιώθω πολύ περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάς.

  • Μη με αγνοείς όταν σου κάνω ερωτήσεις. Αν κάνεις κάτι τέτοιο, θα ανακαλύψεις πως θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.

  • Μην πέφτεις σε αντιφάσεις. Με μπερδεύεις αφάνταστα έτσι και με κάνεις να χάνω την πίστη μου σε σένα.

  • Μην προσπαθείς να με κάνεις να νιώσω πως είσαι τέλεια και αλάνθαστη. Είναι σοκ για μένα να ανακαλύπτω πως δεν είσαι ούτε το ένα ούτε το άλλο.

  • Μην αναστατώνεσαι τόσο όταν σου λέω "Δεν σε χωνεύω-δεν σε αγαπάω" Δεν απευθύνομαι σε σένα αλλά στην δύναμη που έχεις να μου εναντιώνεσαι.

  • Μην διανοηθείς ποτέ πώς θα σου πέσει η υπόληψη αν μου ζητήσεις συγγνώμη. Μια τίμια αναγνώριση του λάθους σου, μου δημιουργεί πολύ θερμά αισθήματα απέναντί σου."
(Από τον ΡΟΥΝΤΟΛΦ ΝΤΡΑΪΚΩΡΣ)

Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα

3 σχόλια:

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!