ON LINE

12 Μαΐου 2015

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑΔΕΣ!!!

Γράφει η Giota.

Τέταρτη χρονιά που "συμμετέχω" κι εγώ στην Γιορτή της Μητέρας...δεύτερη που πήρα το δωράκι μου! Δυστυχώς, αν και η γιορτή έπεσε Κυριακή, εμένα με βρήκε να δουλεύω, ενώ οι μικρές στο σπίτι ετοιμάζονταν για την γιορτή που είχε διοργανώσει ο παιδικός σταθμός για να τιμήσει τις μαμάδες!
Εγώ μπορεί να έχασα αυτό το happening αλλά τα κορίτσια δεν θα επέτρεπα να το χάσουν με τίποτα! Τόσες πρόβες είχαν κάνει τα καημένα, τόσα τραγουδάκια είχαν μάθει, είχαν ετοιμάσει και τις κατασκευές τους...πώς θα μπορούσα να τους στερήσω την χαρά της συμμετοχής;

Πήγαν,λοιπόν, συνοδευόμενες από την θεία τους και γύρισαν στο σπίτι κατενθουσιασμένες από την γιορτούλα και από το παγωτάκι που φάγανε στα κρυφά (γιατί η μαμά λέει είναι νωρίς ακόμα).
Γύρισα κι εγώ σπίτι το απόγευμα, μετά την δουλειά, και το τσίμπησα το δωράκι μου εις διπλούν, με αγκαλιές, ζουμερά φιλιά και ακούγοντας συγχρονισμένα (λέμε τώρα) "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑ!"
Χρόνια πολλά,λοιπόν, αν και καθυστερημένα σε όλες τις μαμάδες!!! Στις μανούλες της "καρδιάς"...στις μανούλες της "άδεια αγκαλιάς"...στις μανούλες των special παιδιών...στις μανούλες όλου του κόσμου, όλων των φυλών!!! Ο Θεός να μας δίνει δύναμη να συνεχίζουμε, να προσφέρουμε,να χαμογελάμε και να μας φωτίζει για να μεγαλώσουμε σωστούς και όμορφους ανθρώπους!
Την υγειά μας να' χουμε!
 

BloggoΛογίες και στο Facebook

Άφησε το σχόλιό σου για να δηλώσεις την παρουσία σου και την διεύθυνση της σελίδας σου για να ανταποδώσω την επίσκεψη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!