ON LINE

5 Σεπτεμβρίου 2016

59+1 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.

Να μαι κι εγώ!!!! Αποδέχτηκα την πρό(σ)κληση της Μαρίνας - Little Box of Luv και ξεκινάω να ξεδιπλώνω μπροστά σας τα 59+1 πράγματα που δεν ξέρεις για μένα και θα μπορούσες άνετα να ζήσεις και χωρίς να τα ξέρεις!
Ξεκινάμε;



1. Έχω μαλώσει με το κινητό μου!!! Συνήθως ξεχνάω να το πάρω μαζί μου, δεν έχει σχεδόν ποτέ μπαταρία, ούτε κάρτα και αν με πάρεις τηλέφωνο 90% δεν θα απαντήσω επειδή δεν ξέρω πού το έχω παρατήσει!

2. Μου αρέσει το σφουγγάρισμα και το σιδέρωμα (μαζώχαααα) ενώ μισώ την σκούπα και την τακτοποίηση των σιδερωμένων ρούχων.

3. Είμαι ντροπαλή (φανταστείτε ότι μέχρι πριν μερικά χρόνια ντρεπόμουν να παραγγείλω πίτσα) σε σημείο που όσοι δε με ξέρουν με θεωρούν σνομπ.

4. Δεν λειτουργώ χωρίς καφέ.

5. Έκανα μια αποτυχημένη προσπάθεια να κόψω το τσιγάρο.

6. Έχω στο ιστορικό μου μια αποτυχημένη σπερματέγχυση και μια i.v.f. και μετά ήρθαν τα δίδυμα.

7. Νιώθω άνετα με μαύρα ρούχα.

8. Δε μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ αν δεν βλέπω-ακούω διαλόγους από ελληνικές σειρές.

9. Είμαι ένας σουπερ αγχώδης άνθρωπος κρυμμένος κάτω από ένα cool μανδύα.

10. Είμαι συνεπής στα ραντεβού μου και μισώ να με στήνουν!

11. Το "χρώμα" που παίρνω το καλοκαίρι είναι αυτό το γνωστό του...αστακού!!

12. Μετά την γέννηση των διδύμων φοβάμαι τις αρρώστιες...

13. Δεν οδηγώ αυτοκίνητο, μετακινούμε με το μηχανάκι μου που το λένε Φίφη.

14. Δεν φοράω ψηλοτάκουνα γιατί περπατάω σαν τη πάπια!

15.  Πίνω Drumbie σε ψηλό ποτήρι με πολύ πάγο.

16. Ένιωσα την "χαρά" του πονόδοντου για πρώτη φορά φέτος, στα 33 μου χρόνια. (άουτς....!)

17. Έπαιζα βόλευ στον Ολυμπιακό και συνέχισα με υποσχετική στον Γ.Σ. Κοζάνης όπου και έληξα άδοξα την "καριέρα".

18. Δεν πάω συχνά στην εκκλησία αλλά όποτε νιώσω την ανάγκη να πάω με πιάνουν τα κλάματα...

19. Όταν οι γονείς μου, μου ανακοίνωσαν ότι θα πηγαίναμε να ζήσουμε στην Κοζάνη ρώτησα αν έχει θάλασσα!!!!!!!!!!

20. Στο γλέντι του γάμου μου είχα κανονίσει με την ορχήστρα παίξουν μισό το τραγούδι της νύφης γιατι δεν το' χω με τους χορούς! Επίσης είχα βγάλει τα παπούτσια μου με αποτέλεσμα να πατήσω το νυφικό και να πέσω φαρδιά-πλατιά!!!

21. Στο σχολείο είχα μεγάλο ταλέντο στα σκονάκια!!! Έκανα σμυκρίνσεις τα sos, έγραφα στο θρανίο τα θέματα με λατινικούς χαρακτήρες και τα έβαζα μέσα σε καρδούλες και περιγράμματα (και καλά ήταν στίχοι τραγουδιών κτλ).

22. Μου αρέσουν τα παρακμιακά σκυλάδικα, το αρχαίο θέατρο και τα αγαπημένα μου βιβλία είναι το "Μονογραμμα" του Ελύτη και η "Μαύρη Βίβλος" της Χειλουδάκη. Μη ρωτάτε πως γίνεται αυτό!

23. Μικρή φορούσα ορθοδοντικό μασελάκι και μετά σιδεράκια και καμάρωνα γι αυτά!!!

24. Είμαι γκρινιάρα, απαισιόδοξη και πνίγομαι σε μισή (ούτε καν μια) κουταλιά νερό.

25. Την ημέρα (νύχτα μάλλον) που γνώρισα τον άντρα μου είχαμε πάει μετα το ξέφρενο clubbing για...πατσά (τον σιχαίνομαι) . Μέσα στο μαγαζί η ζέστη ήταν αποπνιχτική παρόλα αυτά δεν τολμούσα να βγάλω το παλτό μου λόγω μιας τεράστιας τρύπας (δημιούργημα τσιγάρου) που είχε το καλσόν μου. Ο άντρας μου απόρησε και με ρώτησε "Μα καλά δεν σκας με το παλτό;;;"  "Μπάααα...καλά είμαι..." απάντησα και ένιωθα τον ιδρώτα να τρέχει στην πλάτη μου...

26. Είμαι Σαββατογεννημένη.

27. Μικρή έκανα συλλογή από κόλλες αλληλογραφίες, αυτές τις μυρωδάτες και από χαρτοπετσέτες!

28. Μπορώ να μιλήσω ανοιχτά για όλα τα θέματα που θεωρούνται ταμπού ή "δεν κάνει να λέγονται".

29. Δε μπορώ να παρακολουθήσω ταινίες με βια.

30. Αδιαφορώ για το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του και πιστεύω πως η αγάπη, η συντροφικότητα και ο έρωτας δεν έχουν φύλο.

31. Θέλω να χάσω καμια δεκαριά κιλά αλλά το αναβάλλω από Δευτέρα σε Δευτέρα.

32. Ακόμα και το καλοκαίρι σκεπάζομαι με κουβέρτα.

33. Τα μαλλιά μου είναι σπαστά και πάντα τα ισιώνω.

34. Θέλω να κάνω ανακύκλωση αλλά δεν....

35. Έχω μεγάλη φωτοΑγένια....στις φωτογραφίες βγαίνω χάλια!!! Μάλλον νιώθω χάλια όταν με φωτογραφίζουν που αποτυπώνετε στα μούτρα μου...

36. Εκτός από το blog μου είμαι περήφανη και για μια ομάδα που δημιούργησα στο facebook το "Χαρί*Ζω Κοζάνη" στην οποία χαρίζουμε πράγματα που δεν χρειαζόμαστε και έχει μεγάλη απήχηση.

37. Όταν θυμώσω κρατάω μούτρα για πολλές ώρες...μπορεί και μέρες.

38. Δεν το χω με την ζαχαροπλαστική καθόλου!!! Με εκνευρίζουν τα γραμμαριάκια και τα λοιπά υλικά που θέλουν ακρίβεια!

39. Μου αρέσει η βροχή και το χιόνι αρκεί να μην πρέπει να βγω από το σπίτι!

40. Όταν έδινα πορεία για το μηχανάκι χιόνιζε.

41. Δε μπορώ την μασχαλίλα και την ποδαρίλα!!!!! Πλυθείτε ρεεεεεεεεεεε!

42. Όταν ήμουν μικρή πρόσεχα πολύ τα παιχνίδια μου και τώρα κάποια από αυτά τα παίζουν τα παιδιά μου!

43. Ανακοίνωσα στους γονείς μου και στον άντρα μου ότι προτιμώ την αποτέφρωση (καύση) από την ταφή.

44. Τα περισσότερα απογεύματα ξεσηκώνω εγώ τα διδυμα να πάμε πάρκο γιατι εκεί ξεκουράζομαι πραγματικά ενώ αυτά κουράζονται πραγματικά και το βράδυ κοιμούνται χωρίς μουρμούρες!

45. Την πιο σοκαριστική στιγμή της ζωής μου την έζησα ένα πρωινό που ενώ διόρθωνα κάτι ρούχα στο μαγαζί που εργαζόμουν, σήκωσα τυχαία το βλέμμα μου στον δρόμο και είδα ένα αυτοκίνητό να χτυπάει και να πετάει στον αέρα μια γυναίκα πεζή........

46. Όνειρό μου είναι ένα δικό μου σπίτι και ήταν και δίπλα στην θάλασσα ακόμα καλύτερα!

47. Φέτος κλείσαμε 10 χρόνια γάμου και 15 χρόνια μαζί!!!! (ήμουν νια και γέρασα χαχα)

48. Κοιμάμαι με 2 μαξιλάρια...στο ένα ακουμπώ την πατατοκεφάλα μου και το άλλο το έχω αγκαλιά.

49. Δε μπορώ να διατηρήσω λουλούδια στο μπαλκόνι!!! Και κάκτο να πάρω θα ξεραθεί!

50. Προτιμώ τον πατροπαράδοτο ανεμιστήρα από το κλιματιστικό.

51. Θέλω 500ευρώ για να πάρω βλακείες από το Jumbo.

52. Σπάνια εκφράζω τον θυμό μου και έχω γαϊδουρινή υπομονή αλλά όταν ξεπεράσω τα όριά μου θα χρεώσω σε αυτόν που με θύμωσε μέχρι και το προπατορικό αμάρτημα!!!

53. Λέω πολλές "κακές" λέξεις....

54. Ποτέ δεν είχα σχέση με συμμαθητές μου...τους θεωρούσα ανώριμους.

55. Βαριέμαι να κατεβάζω τα σκουπίδια.

56. Αυτοσαρκάζομαι και είμαι άσσος στο να ρίχνω φαρμακερές ατάκες για να γελάμε.

57. Θέλω να κάνω κι άλλα τατού.

58. Πιστεύω ότι τα λάθη, τα πάθη και τα "σπέσιαλ" πληρώνονται!

59. Μου αρέσει να κρατάω ενθύμια. Έχω ακόμα το απόκομμα του εισητηρίου από την 5ήμερη, το μπλουζάκι που είχαμε τυπώσει, έχω το λεύκωμά μου από το γυμνάσιο, εισητήρια από συναυλίες, τις πρώτες τούφες από τα μαλλάκια των διδύμων, τις πρώτες τους πιπίλες, φωτογραφίες με αφιερώσεις από παλιούς  έρωτες κ.α.

+1
60. Δεν αντέχω τα στρινγκ!!!!!!! χαχαχαχαχαχα

Δείτε τα 59+1 τυχαία πράγματα των φίλων bloggers που δεν ξέρετε :



27 σχόλια:

  1. Χαρηκα πολυ για την γνωριμια...γελασα τοσο πολυ με το παλτο! Εκανα εικονα το σκηνικο!!! Χαχαχα
    Πολλά φιλιά
    Αθανασία ♡Creations with fantasy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απολαυστική ανάρτηση!!!
    24,31,32 και εγω!!!
    25 το κανω εικονα και.κλαιω απο τα γελια.
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως το 25 ήταν για πολλά γέλια...από τη μια ο πατσάς, από την άλλη η ζέστηη, η τρυπάρα στο καλσόν και εγώ που το έπαιζα και γκόμενα.....χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Γέλασα, ειπα α ναι; δεν της φαίνεται, ταυτίστηκα αλλά και κατευχαριστήθηκα τα 59+ 1 δικά σου!
    Ευχαριστώ που δέχτηκες της πρόκληση μου!
    Έχουμε κοινά παντως! Αρκετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νόμιζα πως θα δυσκολευτώ να γράψω 59+1 πράγματα για μένα αλλά τελικά καμία σχέση...κι εχω κι άλλα τόσα! χαχα Να σαι καλά!!! Ωραία ιδέα είχες!

      Διαγραφή
  4. Χαχαχαχα βρήκα πολλά κοινά!!! Χαρηκα που σε γνώρισα λοιπόν και εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά! Ευχαριστω για την ανάγνωση και το σχόλιο!!!!Χάρηκα κι εγώ που σε γνωρισα μεσα από την λίστα σου!

      Διαγραφή
  5. δεν φορας στριγκ κοιμασαι με κουβερτα το καλοκαιρι θες ανεμιστηρα αντι για κλιματιστικο θες αποτεφρωση αντι για ταφη τι αλλο κουλο θα μας πεις αραγε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μείνε συντονισμένος για να σου λυθουν οι απορίες ;-) Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
  6. κλαίω με το 41!!!!!!!!!αχαχαχαχαχα.....σε πάω τρελά αυτό!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γέλασα με αρκετές απαντήσεις σου και σε πάω βρε παιδί μου!!! αχαχαχα! πάω να στρωθώ να γράψω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιώτα χαίρομαι που σε γνωρίζω καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Ελένη Β. Ευχαριστώ που επισκεύτηκες τις Blog-o-logoies

      Διαγραφή
  9. Οκ... το μηχανάκι σου το λένε Φίφη και το ix μου Σέβυ!!!
    Πίνουμε το ίδιο ποτό και κάναμε τις ίδιες συλλογές ως παιδιά αλλά να ταιριάζουμε και στα σπαστά μαλλιά που πάντα ισιώνουμε και στον ανεμιστήρα που προτιμάμε? Αυτά είναι!
    Πέθανα με... το παλτό και τα σκυλάδικα με το αρχαίο θέατρο. Είσαι μια μικρή θεούλα!
    Αύριο πέρνα μια βόλτα να διαβάσεις και τα δικά μου 59+1, να γνωριστούμε καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν θα σχολιάσω κάτι για σενα.Μου πάς πολυ!
    Πολλά φιλια Γιωτάκι μου/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα σου!!! Καλά μπορώ να πω ότι ταιριάζουμε αρκετά. Θα μπορούσα να πω ότι διαβάζω τα δικά μου. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο έπαθα κι εγώ με τις λίστες που διάβασα...τρομερά πόσα κοινά μπορεί να έχουν οι άνθρωποι!!! Ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  12. Χάρηκα για τη γνωριμία και μάλιστα έχουμε και αρκετά κοινά! Πρέπει να με δεις με ψηλοτάκουνα χαχα! Από το πάρτυ της Μάρθας έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχαχαχα μ' αρέσεις, είσαι πολύ cool τύπισσα κι ας είσια και γκρινιάρα, απαισιόδοξη και χίλια δυο! όλοι έτσι είμαστε! Χάρηκα για την γνωριμία Γιώτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!