ON LINE

4 Σεπτεμβρίου 2016

"ΠΛΟΥΤΟΣ" ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!!

Τι μαγικό βράδυ το χτεσινό!!!!! Θα μπορούσα να αρχίσω και να τελειώσω την ανάρτηση μόνο με αυτή την φράση!!!! Παρακολούθησα τον "Πλούτο" του Αριστοφάνη και έφυγα από το υπαίθριο θέατρο με γαληνεμένη ψυχη (όπως και σε κάθε παράσταση)! 
Όχι δεν μεταλλάχθηκα!!! Εγω, η Γιώτα είμαι! Ναι, αυτή που καψουρεύεται με Παντελίδη, γουστάρει Καρρά, πεθαίνει για Άτζελα,λιώνει με Στανίση και ουρλιάζει Σάααααααααααααααααακηηηηηηηηηηηη!!!
Ε, λοιπόν τρελλαίνομαι και για Αρχαίο Θέατρο! 

Μην με ρωτήσετε τι και πώς...δεν έχω απάντηση...δεν έχω ιδέα τι στην ευχή γίνεται μέσα στο κεφάλι μου και προς Θεού μην το πείτε παραέξω και με μπαγλαρώσουν!!!! Δε μου πάει καθόλου το πουκαμισάκι με τα μανικάκια που δένουν στην πλάτη!

Αν και άκουσα πολλά για την παράσταση εγώ δεν έχω να πω κάτι αρνητικό παρα μόνο ένα θεματάκι στον ήχο που ήταν μια τόση δα λεπτομέρια! Κιμούλης, Μπέζος,Φιλιππίδης έδωσαν ρέστα σε μια απόδοση τόσο σημερινή και πραγματική!
Η ΥΠΟΘΕΣΗ:
Ο Χρεμύλος, πνιγμένος στα χρέη, αναζητά στο Μαντείο των Δελφών χρησμό για τον σωστό τρόπο να μεγαλώσει το γιο του: τίμιο και φτωχό ή πλούσιο και απατεώνα; Η Πυθία, όπως πάντα ομιχλώδης, τον προτρέπει να πάρει σπίτι του τον πρώτο που θα συναντήσει αποχωρώντας από το Μαντείο. Αυτός είναι ένας τυφλός γέρος, ο Θεός Πλούτος, τιμωρημένος από τον Δία για να μη βλέπει που μοιράζει τα πλούτη, ο οποίος αρνείται να θεραπευτεί γιατί φοβάται την οργή του Θεού. Μεταπείθεται ωστόσο από τον Χρεμύλο και τον υπηρέτη του, Καρίωνα , ώστε να διαθέτει τον πλούτο σε όσους τον αξίζουν και όχι στους φαύλους ρήτορες και τους απατεώνες. Η θεά Πενία παρεμβαίνει και προσπαθεί να πείσει πως ο πλούτος θα καταστρέψει τους πολίτες, μιας και οι φτωχοί θα επαναπαυθούν, με αποτέλεσμα να γίνουν τεμπέληδες. Εξανίστανται επίσης όλοι οι επιτήδειοι -των ιερέων μη εξαιρουμένων- οι οποίοι χάνουν τα προνόμιά τους. 

Φωτογραφίες κατά την διάρκεια της παράστασης δεν τράβηξα, σεβόμενη την παράκληση των συντελεστών για τη μη λήψη φωτογραφιών (με ή χωρίς φλας) και βιντεοσκόπησης! Παρόλα αυτά σας έχω φωτογραφίες από το kozan.gr και δικές μου από το τέλος της παράστασης.
kozan.gr
kozan.gr
kozan.gr
Με λατρεμένο Πέτρο Φιλιππίδη.

Mε υπέροχο Γιώργο Κιμούλη.
Κλείνοντας δεν θα μπορούσα να αφήσω ασχολίαστο τον χορό!!!! Εξαιρετικοί!!!!!
Χορός: Γκιζέλη Χριστέλα, Δαβάκη Βερόνικα, Ζησάκης Ευθύμης, Ζουγανέλης Αλέξανδρος, Κατσώλης Παναγιώτης, Μαούτσου Κατερίνα, Σπατιώτη Χριστίνα, Στασινοπούλου Ντένια, Τσαβά Ειρήνη, Τσιμπρικίδου Ελένη, Τσουρής Γιώργης, Χιώτης Χάρης

Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!