ON LINE

4 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΥΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Από τις αρχές του καλοκαιριού έλεγα και ξανάλεγα ότι δεν θα πήγαινα διακοπές, όμως για ακόμα μια φορά υπέκυψα στην "πίεση" των κοριτσιών για ήλιο, θάλασσα και κουβαδάκια! Και σα να μην έφτανε όλο αυτό, αποφάσισα να ταξιδέψω μόνη μου με τα δίδυμα για πρώτη φορά με λεωφορείο, με το βραδινό δρομολόγιο. Στις 22.00 το βράδυ αναχωρήσαμε από Κοζάνη με το Hermes Tours με  προορισμό το λιμάνι του αγαπημένου μου Πειραιά.

Τα κορίτσια ήταν ενθουσιασμένα όχι μόνο με την ιδέα των διακοπών αλλά και με το γεγονός ότι ταξιδεύαμε με λεωφορείο. Διάλεξαν να καθίσουν πρώτο τραπέζι πίστα (πάνω από το κεφάλι του έρμου του οδηγού), για να οδηγάνε και να ακουμπάνε και στο τραπέζι, όπως μου έλεγαν!
Εγώ χατίρια δεν χαλάω κι έτσι η επιθυμία τους πραγματοποιήθηκε! Αυτές κάθισαν στην θέση πίσω από το οδηγό κι εγώ στην διπλανή. "Ωραία..." σκέφτηκα "...άνετα θα είμαστε!" και χώθηκα στο κάθισμά μου. Έπρεπε όμως να το φανταστώ ότι τα "όργανα" θα άρχιζαν νωρίς....Έχοντας περάσει μόλις 15 λεπτά που είχαμε αφήσει πίσω μας την Κοζάνη τα κορίτσια θέλανε να κάτσουμε όλες μαζί κι έτσι έβγαλα το σχεδόν 8ωρο ταξίδι στριμωγμένη σε 2 καθίσματα με τη μια να κοιμάται αγκαλιά μου και την άλλη να προσπαθεί να απλωθεί στο μισό κάθισμα που της αντιστοιχούσε!!! Δράμα....

Κατά τις 6 το πρωί φτάσαμε στο λιμάνι (το αγαπημένο μου, να μην τα ξαναλέμε αυτά), κατεβήκαμε από το λεωφορείο και φτιάξτε εικόνα και γελάστε: Εγώ σαν σίγμα τελικό να σέρνω μια βαλίτσα ίσα με το μπόι μου,να έχω κρεμασμένη την τσάντα με το laptop στον ένα ώμο,στην πλάτη είχα την τσάντα μου και να τραβολογώ τα μισοκοιμισμένα δίδυμα ψάχνοντας μέσα στον πανικό του λιμανιού τον παππού και την γιαγιά που μας περίμεναν για να συνεχίσουμε το ταξίδι μας προς τον τελικό μας προορισμό, τα Ίσθμια!
Σε γενικές γραμμές οι διακοπές μας ήταν ήσυχες φέτος! Δεν κάναμε κάτι το ιδιαίτερο που αξίζει να σημειωθεί. Τα πρωινά αρματωνόμουν τσάντες, ομπρέλες, ψάθες,μπρατσάκια,κουβαδάκια και λοιπά αξεσουάρ παραλίας και αλμυρίζαμε τα κορμιά μας, ενώ τα απογεύματα ή αράζαμε στην αυλή και ταλαιπωρούσαμε τα σκυλιά και τα λουλούδια ή βολτάραμε στις παιδικές χαρές!
Ένα πράγμα θέλω να καταγγείλω όμως!!!! Ωραίο το καλοκαίρι αλλά ζέστη!!! Πολύ ζέστη φάγαμε και για να σας το αποδείξω ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω φωτο!!!! Ίδρωσα και μόνο που την κοίταξα....! Ουφ ουφφφφ....
Αμάν! Αυτό πώς το ξέχασα!!!!! Να κάτι που αξίζει να σημειωθεί!!!! Στις φετινές διακοπές είχαμε μια "απώλεια"!!!! Χάσαμε το πρώτο μας δοντάκι!!!! Περιττό να σας πω πως κόντεψα να πάθω 3 εγκεφαλικά και 6 ανακοπές γιατί η μικρή δε μου είχε πει ότι κουνιόταν και όταν της έφυγε φώναξε "Μαμαάαααα!!! Έλα γρήγορα!!!! Μου έσπασε το δόντι!!!" .....
.....και μέχρι να καταλάβω τι έχει γίνει με άκουσαν μέχρι στο Λουτράκι!!!
Εννοείτε πως το βράδυ βάλαμε το δοντάκι μας κάτω από το μαξιλάρι και περιμέναμε τη Νεράιδα των Δοντιών να έρθει να το πάρει και να μας αφήσει ένα κέρμα για να βγει "σιδερένιο" το νέο δόντι.

Κάπως έτσι κύλησαν οι φετινές μας διακοπές!!!! 
Ήρεμα, όμορφα και με ένα μικρό φαφουτάκι!!!! Τώρα επιστρέψαμε στο σπίτι μας και ετοιμαζόμαστε ψυχολογικά για το "μεγάλο" σχολείο!!!

Δεν θα ευχηθώ "Καλό χειμώνα" (αν και τον λατρεύω) θα σας ευχηθώ Καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού!!!! 
Είναι πιο ανώδυνο! 
Συμφωνείτε;

Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook

2 σχόλια:

  1. Τι υπέροχη αναρτηση!!! Έρχομαι απο τα παρτυ της Μαρθας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώτα μου ο τρόπος που περιγράφεις το ταξίδι στο λεωφορείο με έκανα να γελάσω τόσο πολύ που όλοι στη δουλειά με ρωτούσαν τι έπαθα!
    Στο ξανάπα ότι ο τρόπος που γράφεις με τέτοιο χιούμορ που αρέσει πολύ.
    Δεν χρειαζόταν το λινκ παρτι της Μάρθας για να σε διαβάσω φυσικά αλλά από εκεί έρχομαι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!