ON LINE

12 Ιουνίου 2015

ΟΙ "ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ" ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΥΣΕΣ ΜΑΜΑΔΕΣ.

Γράφει η Tonia.

Όταν είχα μείνει έγκυος, κάθε γειτόνισσα, θεία, γιαγιά και οποιαδήποτε άλλη άσχετη, μου έδιναν συμβουλές με τα do και τα dont της μέλλουσας μαμάς… Και δόξα το Μεγαλοδύναμο ήταν πααααάρα πολλά όλα αυτά που άκουσαν τα αυτάκια μου όλο το διάστημα της εγκυμοσύνης…( και είναι και 9μήνες!!! Πόσα να αντέξω η κακομοίρα;;;)


«Μην κάθεσαι σταυροπόδι! Δεν κάνει!! Μπλέκεις τον λώρο του μωρού!!» (το σταυροπόδι περίμενε ο λώρος του για να μπλεχτεί εάν ήταν!!!)

«Τι κάνεις εκεί, πίνεις αναψυκτικό; Απαγορεύεται!» (όχι όχι λόγω της ζάχαρης) «Θα πάει το ανθρακικό στα αυτάκια του μωρού και οι φυσαλίδες θα το κουφάνουν!!!!» (για την ώρα εγώ κουφάθηκα με αυτά που ακούω…!!)

«Μην είσαι συνέχεια θυμωμένη!!! Το παιδί θα βγει θυμωνιάρικο» (ναιαιαι, βάλτε τα και με τις ορμόνες μου τώρα!!!)


«Άμα σου μύρισε πρέπει να το φας αλλιώς θα σου πέσει το παιδί» (να ζητούσα δηλαδή εγώ στον άντρα μου Νοέμβρη μήνα καρπούζι!!! Μμμμ ναι οοοκ!!!! )

«Πρέπει να τρως για 2 τώρα!!! Έχεις 2 στόματα να θρέψεις!!» (εάν ήταν έτσι, όλες θα παίρναμε πάνω από 30 κιλά!! Για να μην πω για τις εγκύους με διδυμάκια!!! )

«Στην ερωτική πράξη, ήσουν εσύ από πάνω; Αν ναι, κοριτσάκι θα κάνεις!!» (δεν υπάρχει καν λόγος να ερωτηθεί αυτό το πράγμα!!!! Και που θες να ξέρω μαντάμ;; Δεν κρατάω ημερολόγιο με το τι έγινε σε κάθε συνουσία!!)  -ναι ναι μου την έκανε εμένα αυτή την ερώτηση μια γειτόνισσα και έμεινα με το στόμα ανοιχτό..-

«Να φροντίσεις να βλέπεις μόνο ωραία πράγματα πάντα και παντού!!! Για να βγει και το παιδί σου όμορφο!!!» (ασχολίαστο απλά!!!)

«Μην περνάς πάνω από μπερδεμένο λάστιχο (ξέρετε αυτό το πράσινο που έχουμε σε αυλές και μπαλκόνια) γιατί το μπέρδεμα που έχει το λάστιχο, ακριβώς το ίδιο θα γίνει και στον λώρο» (μμμ ναιαιαι οοοκ…!!!!)

«Δεν κάνει να βγαίνεις έξω τα βράδια –και δεν εννοούν για ποτάκι- είναι γρουσουζία!! Ειδικά μετά τον 6ο μήνα κύησης!!» (εεε ναι, και μετά στα μισά σου σαραντισμού να σου περάσουν,αυτή την λευκή μπλουζίτσα «μ’αγαπάω» )

Και αφού λοιπόν πέρασαν όμορφα και ωραία οι μήνες της εγκυμοσύνης, ήρθε η ώρα του τοκετού και της λοχείας!! Για τον τοκετό επειδή έκανα καισαρική δεν άκουσα πολλά πράγματα! Στην λοχεία όμως είχα την τιμή να ενημερωθώ πάλι!!
«Πριν σαραντήσεις, μην αφήνεις επισκέπτες να έρχονται και να σε βλέπουν αφού έχει πέσει ο ήλιος» (οοκ! Εδώ ίσως να δίνω και ένα δίκαιο.. Και όχι με την έννοια της γρουσουζιάς, είναι θέμα προσαρμογής! Η λεχώνα πρέπει να προσαρμοστεί στην καινούργια της ζωή, να ξεκουραστεί από τα ξενύχτια.. Έτσι το έβλεπα εγώ τουλάχιστον!)
«Εάν δεις λεχώνα πρέπει να της γυρίσεις την πλάτη!! Είναι γρουσουζιά» (γιατί δεν ξέρω και ούτε μπήκα στον κόπο να ρωτήσω).
«Εάν είσαι λεχώνα και μπεις σε άλλο σπίτι, πρέπει να πατήσεις ένα πέταλο, ή κάτι μεταλλικό γιατί αλλιώς φέρνεις γρουσουζιά!» (δεν μπορώ να καταλάβω πώς ένα τόσο ευχάριστο γεγονός μπορεί να φέρει γρουσουζιά αλλά οκ..!!)

Προσθήκη λεζάντας
«Μην απλώνεις τα ρουχαλάκια του μωρού το βράδυ έξω… Δεν κάνει να τα βλέπουν τα άστρα» (oooook!! Και αυτό το δέχομαι και το έχω κρατήσει..)

Γενικά, όλα αυτά και άλλα πολλά ήθη και έθιμα για την εγκυμοσύνη, την λοχεία, τον τοκετό, το φύλλο του παιδιού υπάρχουν σε όλες τις χώρες της γης.. Σε μερικές μάλιστα παρά είναι τραβηγμένα όλα!! Άλλα έτσι μεγαλώσαμε εμείς με αυτές τις «δεισιδαιμονίες» και σίγουρα θα τις μεταφέρουμε και στα παιδιά μας.. Και τα παιδιά μας στα παιδιά τους… Είναι ένας κύκλος που κάνουν και κρατάνε γενιές και γενιές…! Εάν έχετε ακούσει και εσείς τέτοιες «προτάσεις» θα χαρώ πολύ να τις διαβάσω και να εμπλουτίσω τις «συμβουλές» μου για την κόρη μου..!!




Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα


* Τα δικαιώματα των φωτογραφιών ανήκουν στους δημιουργούς τους και δεν έχουμε κανένα οικονομικό όφελος από την αναδημοσίευσή τους.

2 σχόλια:

  1. Τι εχουν ακούσει τα αυτακια σου???Πάντως η συμβουλή νούμερο 7 ¨να βλέπεις όμορφα πραγματα " ειναι ρομαντικη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς δεν τις άκουσα εγώ αυτές τις....ομορφιές!!!!! Η ανάρτηση δεν είναι δική μου, είναι της αδελφής μου παρόλα αυτά τα μαλλιά της τα έχει ακόμα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!