ON LINE

7 Απριλίου 2015

ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ 0-18ΕΤΩΝ.


Αν ποτέ μια έγκυος ζητήσει την συμβουλή μου (πράγμα απίθανο γιατί τις μισούν περισσότερο από κάθε άλλο) θα της πω μια απλή και σύντομη φράση: "Φέρε το παιδάκι σου στον κόσμο...πηγαίνετε στο σπίτι σας...κλείσε την εξώπορτα και ξαναβγες σε 18 χρόνια."

Γιατί;;;; Επειδή μερικές φορές δεν αξίζει τον κόπο! Επειδή στην πραγματικότητα χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο για να βγείς από το σπίτι παρά για να τελειώσεις μια δουλειά έξω από αυτό!


Για όσους δεν έχουν αποκτήσει ακόμα παιδιά το να βγουν έξω είναι κάπως έτσι: "Αγάπη μου, φεύγω!" Παίρνεις την τσάντα σου (που περιέχει μόνο τα απαραίτητα για μια γρήγορη ανανέωση μακιγιάζ,κινητό και πορτοφόλι), παίρνεις τα κλειδιά σου και έφυγες!

Έχοντας, όμως, παιδιά μια έξοδος είναι κάποιος έτσι:

Φεύγοντας από το σπίτι με ένα μωρό 0-12 μηνών:

"Αγάπη μου, που είναι η τσάντα του μωρού; Κάτω από το καναπέ;;; Τι δουλεία έχει εκεί;;;Τα μπιμπερό έχουν αποστειρωθεί;Πάρε ένα και βάλε μια δόση γάλα! Τι εννοείς "η μπέμπα τα κανε";;;; Καλά, άλλαξέ τη και φτιάχνω το γάλα! Θα πάρουμε καρότσι ή πορτ μπεμπε;;; Ας τα πάρουμε και τα δύο να είμαστε σίγουροι! Πήρες κανένα παιχνίδι μαζί σου; Φέρε και τα μπισκότα της! Περίμενε...μπορεί να έχω στην τσάντα (γεμάτος ψίχουλα ο πάτος!!!).Ακόμα να την αλλάξεις;;;;; Τι θα πεί είναι έτοιμη να κοιμηθεί!!!;;; Απασχόλησέ την για να κοιμηθεί στην διαδρομή! Άσε, θα το σηκώσω εγώ το κινητό! Η μάνα σου ήταν!!! Έχει ήδη στρώσει τραπέζι! Αργήσαμε!"

Είστε στην εξώπορτα..... "Πήρες πάνες;;; Σαλιάρα; Μωρομάντηλα;;;; Ωχ.... τι είναι αυτό στην μπλούζα σου;;; Έβγαλε γουλιά;;;;;" ξαναμπαίνετε στο σπίτι για να αλλάξετε μπλούζα!

Μπαίνετε στο αυτοκίνητο..."...τι εννοείς;;;;;Δεν τα πήρες εσύ τα κλειδιά του σπιτιού;;;;;;"

Φεύγοντας από το σπίτι με μικρό παιδί :

"Έλα να ντυθούμεεεεε!!!! Θα αργήσουμε αγάπη μου! Γιατί δεν σου αρέσουν αυτά τα ρούχα;;; Μια χαρά είναι! Τσίσα έκανες; Έλα να κάνουμε αγάπη μου! Πού είναι τα παπούτσια σου;;;Τι θα πει δεν ξέρω;;;Τι δουλειά έχουν εκεί;;; Κανένα παιχνίδι θα πάρεις μαζί σου; Ψάξε αγάπη μου, στο δωμάτιό σου θα είναι! Τι κάνεις κάτω από το κρεβάτι;;Λέρωσες το παντελόνι σου! Έλα να αλλάξουμε παντελόνι! Τα παπούτσια τα φόρεσες;;;Δεν πειράζει θα τα φορέσουμε στο αυτοκίνητο....Μην κλαις!!! Θα το βρει ο μπαμπάς το αρκουδάκι σου!!!Μην κλαίιιιις!!!!!!!! Τον πήρες τον χυμό του; Την κουβερτούλα του;Ωραία, είμαστε έτοιμοι! Άνοιξε να μπω στο σπίτι...κατουρήθηκε!!!!"

Φεύγοντας από το σπίτι με ένα παιδί προσχολικής ηλικίας:

"Ναι γλυκιά μου θα βγούμε. Ναι, για ψώνια θα πάμε. Ναι, στα μαγαζιά. Δεν ξέρω σε ποια μαγαζιά.Όχι δεν είναι μακριά. Ναι, με το αυτοκίνητο θα πάμε.Όχι, δεν θα πάμε στο μαγαζί με τα παιχνίδια σήμερα. Βάλε τα παπούτσια σου. όχι σε αυτό το πόδι..στο άλλο! Ναι, να πιείς νερό από το παγουράκι σου αλλά μόνο μια γουλιά για να έχεις και για τον δρόμο.Ναι, να πάρεις μαζί σου κι ένα παιχνίδι. Όχι αυτό, ένα μικρότερο!!!Βάλε μπουφάν! Έλα να σε κουμπώσω...καλά κουμπώσου μόνη σου!Όχι έτσι! άσε με να σε κουμπώσω αγάπη μου! Πού είναι η τσάντα μου;;; Δεν παίζουμε με την τσάντα της μαμάς! Τσίσα;;;; Έλα να σε βάλω στην τουαλέτα! Πεινάς;;; Μα πριν λίγο έφαγες! Είμαστε έτοιμοι; Πού είναι τα κλειδιά;;;"

Φεύγοντας από το σπίτι με έναν προ-έφηβο:

"Ξύπνα! Θα αργήσουμε! Σήκω ρε παιδί μου από το κρεβάτι! Έλααααα έλαααααα!!!!!! Με γράφεις κανονικά ε;Κομμένο το χαρτζιλίκι!Επιτέλους σηκώθηκες!Τι είναι αυτά που φόρεσες;;;;Έπλυνες τα μούτρα σου;;;Δόντια;;; Φτιάξε τα μαλλιά σου σαν άνθρωπος! όχι, δε μπορείς να κάτσεις να δεις ποδόσφαιρο με τον μπαμπά σου!!!!Τον φορτιστή του ταμπλετ τον πήρες;;;Άντε ρε πιαδί μου μην βαριέσαι!"

Φεύγοντας από το σπίτι με έναν έφηβο:

"'Ελα! Θα βγούμε έξω! Δεν θα έρθεις; Καλά, τα λέμε μετά!"

selfishmother
Μετάφραση: BloggoΛογίες.






Κάντε Like στην σελίδα μας στο Facebook


Άφησε το σχόλιό σου για να δηλώσεις την παρουσία σου και την διεύθυνση της σελίδας σου για να ανταποδώσω την επίσκεψη!

2 σχόλια:

  1. Χαχαχα δεν ξέρω για τα μεγαλύτερα, αλλά τις 2 πρώτες κατηγορίες τις έπιασε ακριβώς!!! Ευχαριστούμε για τη μετάφραση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!