ON LINE

18 Απριλίου 2015

ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΑΓ.ΜΕΡΕΣ...ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΤΕΙΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ!

Χρόνια Πολλά σε όλους και σε όλες και Χριστός Ανέστη!
Έχω μέρες να γράψω αλλά είχα τον λόγο μου! Έκανα μια after Easter έρευνα!
Πέρασε σχεδόν μια εβδομάδα από το Άγιο Πάσχα...πλησιάζει η Κυριακή του Θωμά και "γυρνάω την κασέτα" πίσω για μια ανασκόπηση διαφορετική από τις άλλες!
Πριν από την Μεγάλη Εβδομάδα αλλά και κατά την διάρκεια αυτής πήξαμε να διαβάζουμε,να ακούμε και να λέμε ευχές
 τύπου :

"Το Άγιο Φως ας φωτίσει τις καρδιές μας....", "Ας γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι...." κ.ο.κ. Πήξαμε στα όμορφα λόγια και στις ελπιδοφόρες προτροπές και φυσικά δεν βγάζω τον εαυτό μου απ'έξω
 (καλή μουλάρα είμαι κι εγώ)!!!
Και τι εννοώ....
Αφού γίναμε καλοί άνθρωποι για μια βδομαδούλα τώρα back to the...past! Με απλά λόγια: "Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή(δη) μου! Πριν καλά-καλά σβήσει το Άγιο Φως από το εικονοστάσι μας άρχισαν δειλά-δειλά τα status με τα ξεκατινιάσματα!!!!
(Καλά!!! Μην θυμώνετε!!! Όχι όλοι!)
Άρχισε η γκρίνια, η μίρλα, οι κακιούλες (ξέρετε μωρέ, αυτές οι light),οι εγωισμοί, οι διαδικτυακές σπόντες....και εντελώς ξαφνικά επιστρέψαμε στον παλιό, "κακό" μας εαυτό! Σε αυτόν που ευχόμασταν και μας ευχόντουσαν (και αντίστροφα) να αλλάξουμε προς το καλύτερο!
Αυτό ενδεχομένως να έχει δύο ερμηνείες....ή ότι έχουμε όλη "αρχή" Αλτσχάιμερ ή πως στα "κούφια" λόγια έχουμε όλοι master!
Μήπως θα πρέπει να το κοιτάξουμε αυτό...;



Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!