ON LINE

18 Απριλίου 2015

ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ...!

 Οι σκέψεις και η εξέλιξη ενός παιδιού που δέχτηκε κακοποίηση σε ένα υπέροχο τραγούδι που αξίζει όλοι να το ακούσουμε!!!! Του Γαβριήλ Πουλιάση...Απολαύστε το!
 
"Μια ζωη να μου λες
μια στιγμη μου ζητας να σκεφτεις
να πεις δυο καλες συμβουλες
ρε δε πα να πνιγεις
 Μια ζωη να ρωτας






να προσεχεις μ'αυτους που θα βγεις
ρε δε μας παρατας
κοιτα εσυ την ψυχη σου να βρεις


Ζωη παρατα με ,ζωη παρατα με
βαρεθηκε να κανω οτι μου λες
ψυχη μου κρατα με ,ψυχη μου κρατα με
δεν τις αντεχω πια τις συμβουλες

Μια ζωη να χτυπας
τα σημαδια μετα να μου κρυβεις
να μου λες μ αγαπας
μα ποτε δεν μου λες αν αξιζει


 





Την ψυχη μου κρατας

και δεν βλεπω στα ματια σου πονο

αντιθετως γελας

και εγω ας ματωνω

Ζωη παρατα με ,ζωη παρατα με
βαρεθηκε να κανω οτι μου λες
ψυχη μου κρατα με ,ψυχη μου κρατα με
δεν τις αντεχω πια τις συμβουλες


Δεν θελω πια να τρεχω για τους αλλους
προβληματα μου φερνουν κ πονοκεφαλους
μεγαλωσα ακριβως οπως το θες
βγαλ'το σχοινι μου τωρα
για να κλεισουν οι πληγες

παρεα με τους φιλους μου τα βραδια

θα πινω θα καπνιζω

θα γυριζω στα σκοταδια

δεν θα μου λετε πλεον τι να κανω

δικαιωμα μου ειναι να ζησω η να πεθανω



Αν θες και συ μια συμβουλη απο μενα

τα χερια μαζεμενα

δεν ειμαι πια παιδι!"

 
BloggoΛογίες και στο Facebook


Άφησε το σχόλιό σου για να δηλώσεις την παρουσία σου και την διεύθυνση της σελίδας σου για να ανταποδώσω την επίσκεψη!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!