ON LINE

12 Μαΐου 2015

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΟΥ ΘΕΛΑΤΕ Ε;;;;;

Γράφει η Giota.

SILVER ALERT:
ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ...
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ;;;


Καλοκαίρι μου θέλατε ε;;;;;;
Γατάκιααααααααααααααα
(την σιχαίνομαι αυτή την λέξη..."σούπα" έχει γίνει αλλά εδώ "κολλάει"!!!!!).
Σας πιάσανε οι ξαφνικές ζέστες και τσάκα-τσάκα κατεβάσατε τα καλοκαιρινά ε;;;;;; Θέλατε να το "παίξετε" Δεκαπενταύγουστος και μπρατσάκια έξω λοιπόν, σαν εμένα ε;;;;;;

Γατάαααακιαααααα!!!!!!
Νιαρρρρρρ!!!!
Εντάξει...σοβαρά τώρα! Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση κάθε χρόνο!!! Πώς στο καλό την "πατάω" και μαζεύω τα χειμωνιάτικα και την ημέρα που θα έχω τα καλοκαιρινά έτοιμα χαλάει ο καιρός δε μπορώ να το καταλάβω!
Τι παιχνίδι είναι αυτό που μου παίζει η μοίρα;;;;
Γιατί σε μένα, την κρυουλιάρα;;;;
Είπα ότι φέτος θα αφήσω να "σφίξουν" οι ζέστες και μετά θα φτιάξω ντουλάπες...3 μέρες έσκαγε ο τζίτζικας...τελείωσα με τα καλοκαιρινά ρούχα και στο καπάκι χαλάει ο καιρός με πτώση της θερμοκρασία, αστραπόβροντα, αέρηδες και όλα αυτά που σε κάνουν να θες να πείς
"Καλό χειμώνα"!
Ποιός διεστραμμένος νους παίζει με τα νεύρα μου για ακόμα μια χρονιά;;;;;
Έξαλλη είμαι!!!
Ε-Ξ-Α-Λ-Λ-Η
και παγωμένη!




Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα
Άφησε το σχόλιό σου για να δηλώσεις την παρουσία σου και την διεύθυνση της σελίδας σου για να ανταποδώσω την επίσκεψη!

5 σχόλια:

  1. Δεν έχεις κρατήσει ούτε μια ζακετούλα, ένα μπουφανάκι ανοιξιάτικο, ένα τζιν ζεστούλι; Έτσι είμαστε εμείς οι καλονοικοκυρές!
    Που θα πάει, θα στρώσει ο άτιμος ο καιρός - ο μόνος λόγος που με ευχαριστεί η ψύχρα είναι για τα παιδιά που έχουν εξετάσεις (τα δικά μου έχουν και Πανελλήνιες και σχολικές) και δεν ξεσηκώνονται από τα 35άρια για θάλασσα!

    Καλημέρα (χμ, συννεφοκαλημέρα)
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ...ζακετούλες κράτησα...δεν κρυώνω στο έξω...το σπίτι ξαναπάγωσε... Καλή επιτυχία στα παιδιά σου Ελένη!

      Συννεφιασμένες καλημέρες και από μένα!

      Διαγραφή
  2. Εγώ φέτος μετά την ταλαιπωρία που φάγαμε με τα χιόνια τον χειμώνα ήμουν συγκρατημένη.....και ακόμα δεν έχω κατεβάσει τα καλοκαιρινά....παρά μόνο κάτι ανοιξιάτικα ζακετο-μπουφανάκια...αλλά πραγματικά μου την έχει δώσει ο καιρός.....σήμερα από τις 6,30 το πρωί μάζευα γλάστρες σπασμένες, καρέκλες πεταμένες κτλ. από το μπαλκόνι μου...γκρρρρρ...πάνω που το είχα στολίσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Άλλο θέμα αυτό!!! Να έχεις φτιάξει το μπαλκονάκι σου, την αυλή σου, το "έξω" σου ρε παιδί μου και να το καμαρώνεις και ξαφνικά να πιάνει αυτός ο δαιμονισμένος αέρας και να στα κάνει όλα μαλλιά κουβάρια!!!!

      Διαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!