ON LINE

16 Ιουνίου 2015

"ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΠΑΓΩΤΟ ΜΑΜΑ!!!"

 Γράφει η Giota.

Μέρες τώρα οι μικρές μου ζητάνε παγωτό κι εγώ βρίσκω διάφορες προφάσεις για να το αποφύγω...μια ο καιρός που μέχρι προχτές δεν ήξερε σε ποιά εποχή ανήκει, μια ο γαϊδουρόβηχας που μας ταλαιπώρησε πολύ φέτος δεν "ψηνόμουν" να τους αγοράσω παγωτό. Από φόβο δικό μου πιο πολύ! Θέλετα να πω υστερία;;;; Από υστερία δική μου (έστω).

Χτες, όμως, υπέκυψα στις στερεοφωνικές πιέσεις τους, όχι γιατί δε μπορούσα να επινοήσω άλλες δικαιολογίες άρνησης (προς Θεού χαχα) αλλά γιατί με ταρακούνησε το "επιχείρημα" της μιας.




- " Μαμά, θα μας πάρεις σήμερα παγωτό;"

- "Βρε αγάπη μου, δεν είπαμε ότι είναι νωρίς ακόμα για παγωτάκια (τι νωρίς ρε νούμερο κοντεύει να μας αποχαιρετήσει ο Ιούνιος); Άσε να κάνει πιο πολύ ζέστη και θα πάρουμε, σας το υπόσχομαι!¨

- "Μα κάνει πιο πολύ ζέστη!!!! Αφού φοράμε κοντομάνικααααα...!"

- "Κι άμα σε πονέσει ο λαιμός και δε μπορέσεις να πεις το ποίημα σου;"

- "Έλα βρε μαμάααααααααααα!!!! Σε παρακαλούμεεεεεεεεεεε....! Είναι απλά ένα παγωτό!!!!"

Και είχαν δίκαιο! Είναι απλά ένα παγωτό!!!! Ποιά "μεγάλη συμφορά" μπορεί να προκαλέσει ένα παγωτό; Αϊ στο καλό! Για τις δικές μου υστερίες να τους ματώνω την ψυχούλα και να τα κάνω να παρακαλάνε για λίγη παγωμένη γεύση που η μισή θα λιώσει στα χεράκια τους! Σάμπως κι εγώ τα ίδια δεν έκανα στην ηλικία τους!!!

Κι εκεί που με κοιτούσαν και τα δυό με θλιμμένη φάτσα και βλέμμα που κατα βάθος φώναζε "Μας έπρηξες ρε μάνα! Πάρε μας ένα παγωτάκι να τελειώνουμε!" τους λεω με ύφος αυστηρομαμαδίστηκο "Πάμε!". Τα κακομοιρούλια δεν κατάλαβαν...."...καλέ τι κάθεστε;;;; Πάμε για παγωτό!!!! Θα λιώσουν και δεν θα προλάβουμε!!!!"

Το πρώτο μας παγωτό είναι γεγονός!
Σλουρπ σλουρπ σλουρπ.
Η χαρά τους μπροστά το τεράστιο παγωτοψυγείο του περιπτέρου απερίγραπτη!!! Ματάκια γουρλωμένα. χεράκια τεντωμένα και ποδαράκια που πετάριζαν και χτυπούσαν στο πεζοδρόμιο από λαχτάρα!
-"Τι παγωτό θέλετε;"
-"Αυτό με το καρπούζι!!! Αφού είναι καλοκαίρι!!!"
- "Κοίτα μαμάααααααααα!!! Έχει και κουκούτσια το παγωτό μου!"
Δεν έχει σημασία που δεν προλάβαιναν να γλείψουν και το μισό παγωτό το "έφαγαν" τα χέρια τους σε συνεργασία με τα ρούχα τους, εκείνες πετούσαν στα σύννεφα σε κάθε σλουρπ!!!!!!!!!!



Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!