ON LINE

8 Ιουνίου 2015

ΧΑΜΕΝΗ ΣΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ.


Γράφει η Giota.
Επ!!!!! Σε τσάκωσα! Τι κάνεις εκεί ομορφούλα;;;; Τίποτα;;; Τι τίποτα;;;
Αφού σε βλέπω...έχεις ανοίξει τον υπολογιστή, έχεις γουρλώσει τα μάτια και googlάρεις σαν τρελή τα "συμπτώματα της εγκυμοσύνης" !
Σταμάτα αμέσως να το κάνεις!!!

Ξέρω τι σου λέω γιατί το ίδιο έκανα κι εγώ πριν από μερικά χρόνια, τότε που προσπαθούσα να μείνω έγκυος!
Μου είχε γίνει πια εμμονή! Googlαρα, διάβαζα, ψαχνόμουν, σύγκρινα και αγχωνόμουν. Κι εκεί αρχίζει η παράνοια!!!!!
Ζαλίζομαι;;; Γιατί δεν ζαλίζομαι; Άρα δεν είμαι! Μια ανακατωσούρα στο στομάχι την έχω όμως! Λες;;;; Μπα.....αφού δεν έχω ούτε υπνηλία! Ωχ!!! Τι πονάκια είναι αυτά χαμηλά;;;; Υγρά;;;; Τι υγρά;;;;; Πονάει το στήθος;;; Λες να είναι επειδή περιμένω περίοδο; Είναι πρησμένο;;; και οι συγκρίσεις-αυτοδιαγνώσεις συνεχίζονται μέχρις ότου σου έρθει η περίοδος ή ένα θετικό τεστ κυήσεως!
Κοριτσάρα μου μην μπαίνεις σε αυτό το τριπάκι...πιο πολύ θα σε μπερδέψει παρά θα σε "ανακουφίσει"!
Ναι, δε λέω, φυσικά και υπάρχουν κάποια συμπτώματα-σημάδια μιας εγκυμοσύνης αλλά τίποτα δεν είναι
κανόνας !
Κάθε γυναίκα, κάθε οργανισμός, κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετική!
Το copy-paste δεν ισχύει στην προκειμένη περίπτωση!
Φαντάσου ότι εγώ είχα δίδυμη κύηση χωρίς το παραμικρό "σύμπτωμα"!!!!
Τίποτα!!!!
Το απόλυτο τίποτα!
Ενώ η κολλητή μου από την 1η μερα της καθυστέρησης μέχρι την ημέρα του τοκετού ξερνοβολούσε σαν το γατί όλη μέρα!
Είμαι σίγουρη πως έχεις κι εσύ τέτοια παραδείγματα να θυμηθείς! Σωστά;
Χαλάρωσε λοιπόν και θα το μάθεις!
Λίγη υπομονή χρειάζεται μόνο, δεν είπαμε, δα, να περιμένεις και κανένα 6μηνο ε; 
Εξάλλου ο βήχας, το χρήμα , ο έρωτας και η εγκυμοσύνη δεν κρύβονται! χαχα
Καλή επιτυχία!



Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook

5 σχόλια:

  1. Συμφωνω!!! Εγω ΔΕΝ ειχα τιποτα και μαλιστα πηρα χαμπαρι πως ειμαι εγκυος λιγο πριν κλεισω τον 3ο.. Ειχα περιοδο κανονικοτατα!!! Οσο πιο χαλαρα τοσες πιθανοτητες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σώπα βρε Ελεάννα!!!!! Περίοδο κανονικά ε; Εσύ είχες περίοδο και το σπόρι σου μεγάλωνε! :)

      Διαγραφή
    2. Περίοδος και εγκυμοσύνη δεν γίνεται! Το αίμα της περιόδου προέρχεται από την αποβολή του ενδομητριου ( τοίχωμα της μήτρας που γινεται η εμφύτευση του εμβρύου). Το αίμα μπορει να προέρχεται απο καποια αποκόλληση, η κάποιο αγγυο σπασμένο στη μήτρα καθώς μεγαλώνει αλλα σε καμια περίπτωση δεν μπορεί να είναι περίοδος.

      Διαγραφή
  2. Πες τα πες τα! (κι εγώ τα ίδια έκανα και παίζει και να τα ξανακάνω!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου ευχομαι ολόψυχα να τα ξανα-ξανα-ξανα κάνεις! Δυστυχώς δεν μπορούμε να αντισταθούμε στην δύναμη του διαδικτύου! χαχα

      Διαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!