ON LINE

26 Σεπτεμβρίου 2015

LIEBSTER AWARD: ΠΗΡΑΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ!!!

Πάντα περίμενα την στιγμή που θα έπαιρνα βραβείο!!!!
Οτιδήποτε βραβείο, δε με ένοιαζε!!!!
Ας ήταν από Νόμπελ μέχρι βραβείο βλακείας!
χαχαχαχαχα
Και να που ήρθε η δική μου στιγμή να βραβευτώ!!!

Συγκινήθηκα και θα μου χαλάσει η μάσκαρα! (κλαψ...λιγμ...)
Ας σοβαρευτώ τώρα....
Το LIEBSTER AWARD το ξέρετε;
 Όχι;;;;
Ε, καλά δεν χάλασε κι ο κόσμος, ούτε κι εγώ το ήξερα! Πρόσφατα το έμαθα αφού το
μου έκανε την τιμή να μου το απονείμει!!!
Αν και αρχικά άνοιξα με επιφύλαξη το μήνυμα της Τίνας μετά κατάλαβα "τι παίζει" και χάρηκα πάρα πολύ που είχε την ευγένεια να με προσθέσει στην liebsterολίστα και να μου δώσει το βραβειάκι μου!!!
Τίνα, σε ευχαριστώ πολύ!!!!
Σε γενικές γραμμές το  LIEBSTER AWARD είναι ένα βραβείο που δημιουργήθηκε για να ανακαλύψει - αναγνωρίσει νέους bloggers και να τους καλως ορίσει επισήμως στην bloggoσφαιρα.
Για περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκευτείτε το
ΟΙ 6 ΑΠΛΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ LIEBSTER AWARD:
Καλά τα λόγια, αλλά ήρθε η ώρα να απαντήσω στις ερωτήσεις!!!!
Γιατί ξεκινήστε το blog; 
Ανέκαθεν μου άρεσε να εκφράζομαι μέσω του γραπτού λόγου! Έγραφα τις δικές μου βαθιές αλήθειες και σκέψεις που δύσκολα έβγαιναν από το στόμα....Με χαλαρώνει...Θυμάμαι πάντα ότι κρατούσα σημειωματάρια, ημερολόγια, λευκώματα και μόλις ανακάλυψα το blogging έπεσα με τα μούτρα!
Πείτε μας τι σας ενθουσιάζει;
Γενικά ενθουσιάζομαι και ξε-ενθουσιάζομαι πολύ εύκολα! Με ενθουσιάζουν οι νέες ιδέες, οι αλλαγές (από αλλαγές στα μαλλιά μέχρι μετακομίσεις) και η οικογένεια μου.
Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια & η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιόν τρόπο;
Τα σχόλια και η επικοινωνία για μενα είναι ή ανταμοιβή μου! Το να συμμετέχει κάποιος αναγνώστης με τον σχολιασμό του με κάνει να νιώθω ότι αξίζει να συνεχίσω. Όσο αφορά τους bloggers πραγματικά η προθυμία τους να βοηθήσουν και να απαντήσουν ακόμα και στις πιο χαζές μου ερωτήσεις με εκπλήσσει και με χαροποιεί ιδιαίτερα!
Για ποιά πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Αρχικά ήθελα να κάνω ένα πολυθεματικό blog, οι αναρτήσεις μου αφορούν κυρίως ιστορίες καθημερινής τρέλλας με τα διδυμά μου και οτιδήποτε άλλο μπορεί να μου κατέβει στο κεφάλι!
Έχετε δημιουργήσει φιλική σχέση με άλλους bloggers;Έχετε γνωριστεί από κοντα;
Χμμμμ....φιλική σχέση με την καθαρή έννοια της φιλίας, όχι! Παρόλα αυτά έχω γνωρίσει (διαδικτυακά) πολύ αξιόλογα άτομα κι έχω μάθει πολλά από αυτά.
Πώς φαντάζεστε το blog σας 2 χρόνια μετα;
Πώς το φαντάζομαι ε; ....ελπίζω να υπάρχει και να ασχολούμαι μαζί του όπως τώρα!
Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Ααααα!!!! Το να αυτοσαρκάζομαι, να "κανιβαλίζω" καταστάσεις και πρόσωπα και να εκσφεντονίζω ατάκες!!! Πραγματικά έχω ταλέντο σε αυτό!!! χαχαχα
Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Δεν ξέρω ακριβώς.Δεν υπάρχει στάνταρ ωράριο...Μπορεί να κάτσω μπροστά από το p.c. με τις ώρες, μπορεί και καθόλου.
Πώς γεννιούνται τα posts σας;
Σε αυτή την ερώτηση θα απαντήσω με 3 λέξεις : Σκέψεις...Λέξεις...Κείμενα...
Τι εύχεστε στους αναγνώστες σας;
Στους αναγνώστες εύχομαι ότι και σε όλο τον κόσμο. Να έχουν την υγειά τους, να αγαπάνε και να αγαπιούνται, να διασκεδάζουν, να έχουν μια εργασία και να έχουν ψηλά το κεφάλι τους ότι κι αν συμβαίνει!
Ας πάρω τώρα κι εγώ με την σειρά μου την θέση του απονεμητή!!!!
Απονέμω, λοιπόν, 
LIEBSTER AWARD
με πολλή αγάπη στα κάτωθι blogs:

8 σχόλια:

  1. Γιώτα μου με έκανες και κοκκίνισα με τα τόσα ευχαριστώ. Εγώ σ' ευχαριστώ που σε ανακάλυψα μέσω του blogging και που είσαι τόσο χαλαρή και άνετη και δε φοβάσαι να πεις τα πράγματα με το όνομα τους. Εύχομαι να συνεχίσεις εις το διηνεκές να bloggaρεις και να κερδίζεις βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ!! Από τα πρώτα μου βραβεία!! :)
    Μου άρεσαν πολύ και οι απαντήσεις σου.Προσγειωμένες και αληθινές!Συνέχισε έτσι!!
    Φιλιά! Κeep Blogging!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ τοοοοοσο πολύ για το βραβείο!!!!! Το πρώτο μου και στο ξεκίνημά μου! Keep Blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ....θα ακολουθήσει και post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια και πάλι ομορφοκόριτσα με τις υπέροχες bloggoγωνίες σας! Ελπίζω να σας μετέδοσα την χαρά που πήρα παραλαμβάνοντας το δικό μου βραβείο!!!!!
    ΓΙΟΥ-ΧΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιώτα μουουουου.... σε ευχαριστώ πολύ και εγώ για το βραβειάκι!!! Πόσο χαίρομαι!!!
    Σου εύχομαι καλή συνέχεια στο blog σου και σε όλα σου, γενικότερα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ω!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή Γιώτα! Είναι το πρώτο βραβείο που κερδίζει το blog μου αυτό!!!
    Μόλις βρω χρόνο θα κάνω ανάρτηση.
    Φιλάκια
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιώτα μου μόλις τώρα είδα την ανάρτηση σου και είδα οτι με επέλεξες και εμένα για βραβείο! Πραγματικά με κάνεις πολύ χαρούμενη! Εγώ μόλις τώρα ξεκίνησα στις bloggoγειτονιές και οφείλω να ομολογήσω οτι ακόμη μαθαίνω! Πραγματικά ευχαριστώ και εύχομαι μέσα από τη καρδιά μου να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να έχετε υγεία! ευχαριστώ, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!