ON LINE

17 Οκτωβρίου 2015

BLOG-O-LOGIES ΦΙΛΩΝ: ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ & ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ!

Η ιστορία της Χ. πραγματικά με συγκίνησε...
Την ιστορία της την έμαθα από το facebook...οι προσπάθειές της, η πίστη της και η επιμονή της την κάνουν στα δικά μου τουλάχιστον μάτια άξια θαυμασμού!
Την ευχαριστώ πολύ που ανταποκρίθηκε άμεσα και θετικά στο κάλεσμά μου.
Χωρίς δεύτερη σκέψη μοιράστηκε την ιστορία της και δίνει το δικό της μήνυμα σε όλες τις κοπέλες που δίνουν αγώνα για την
μητρότητα!
φωτο από mercatornet
"Γεια σας, θέλω να σας δώσω δύναμη και πίστη, στις φίλες που ξεκινάνε για εξωσωματική.
Έχω κάνει 2 παλίνδρομες και 2 αποβολές το σύνολο 8 εξωσωματικές .


Στις 2 και 4 Ιουνίου έκανα εξωσωματική ο κάλος μου ο γιατρός έβαλε όλη του καλή του διάθεση και το ευλογημένο χεράκι του και τελικά έμεινα έγκυος και για αυτό τον ευχαριστώ πολύ για τη θέληση του να με κάνει μανούλα, άλλα δύστυχος έχασα το Αγγελούδι μου.

 Είναι πολύ φριχτό δεν θέλω να το ζήση καμιά κοπέλα αυτό που έζησα, έκανα αποβολή έκλαψα πολύ και ακόμα κλαίω άλλα δεν το έβαλα κάτω. Όλοι οι φίλοι, η αδελφή μου και η συγγενείς λέγανε, "Φτάνει Χ. !", εγώ τους είπα ότι θα ξαναπροσπαθήσω και θα ξαναπροσπαθήσω ότι και να λένε.
Όταν έχεις πίστη μέσα σου μετακινείς βουνά και εγώ έχω πολύ μεγάλη πίστη μέσα μου, τόσο στον γιατρό μου, που τον ευχαριστώ που είναι διπλά μου και σαν γιατρός και σαν άνθρωπος, όσο και στην Αγία μανούλα ,την Παναγία την Μεγαλόχαρη της Τήνου, και στην Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου.
Για αυτό κορίτσια μου, πίστη σε αυτό που κάνετέ και θα κρατήσουμε όλες ένα Μικρό Αγγελούδι! Όλα καλά θα πάνε για όλες μας, τα Αγγελούδια μας περιμένουν να έρθουν κάποια στιγμή, να σκέφτεστε ότι θα τα καταφέρεται φτάνει να το πιστέψετε, η πίστη κορίτσια μου μετακινεί βουνά άπλα πιστέψετε και όλες θα γίνουν μανούλες
 Η προσπάθεια συνεχίζεται δεν το βάζουμε πότε κάτω καλη επιτυχία σε όλες μας."


Η Χ. φτιάχνει και πουλάει καταπληκτικά σπιτικά λικέρ, μαρμελάδες και γλυκά του κουταλιού σε μεγάλη ποικιλία,τα έσοδα των οποίων θα πάνε για μια ακόμα προσπάθεια εξωσωματικής μιας και τα έξοδα ενός κύκλου i.v.f. είναι πάρα πολλά!!! 
Έχει δημιουργήσει και μια σελίδα στο facebook
για να προωθεί τις γευστικές της δημιουργίες που την φέρνουν πιο κοντά στο όνειρο.
Νομίζω ότι αξίζει να την στηρίξουμε!


Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
&
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!