ON LINE

27 Ιανουαρίου 2016

"ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FB!"

"Αμάν πια με αυτό το facebook!!! Ξεκόλλα!!!" μια ατάκα που -δεν ξέρω για εσάς- εγώ την ακούω πυκνά-συχνά από διάφορους γνωστούς μου. Η αλήθεια είναι πως το laptop μου είναι μονίμως ενεργοποιημένο και πως το facebook μου είναι μονίμως ανοιχτό. Όλη μέρα!!!! Από την ώρα που θα σηκωθώ το πρωί ,μέχρι την ώρα που θα κοιμηθώ το βράδυ!!!!


Πιο εύκολο είναι να με βρεις στο messenger παρά στο κινητό μου, το οποίο παρατάω από δω και από κει κλειστό από μπαταρία!! Σαφώς και δεν κάθομαι όοοολη μέρα μπροστά από την οθόνη αλλά ανα πάσα στιγμή μπορώ να τσεκάρω, απαντήσω, χαζέψω στο fb. Ναι! Κάθομαι πολλές ώρες μπροστά από το πισι....τις ώρες που τα παιδιά είναι στο σχολείο, τα μεσημέρια που κοιμούνται, ανάμεσα από το μαγείρεμα ή στο διάλειμμα από τις δουλειές του σπιτιού κτλ.

Σημειώστε, όμως, ότι αυτό γίνεται μόνο όταν είμαι στο σπίτι!!!! Όταν είμαι έξω αδιαφορώ πλήρως...δεν ψάχνω σαν τρελλή wifi, ούτε και τσεκάρω ειδοποιήσεις και μηνύματα!

Tι συμπέρασμα βγάζουμε, λοιπόν, από τα παραπάνω;;;; Μα φυσικά ότι 6,5 από τις 7 ημέρες (για να μην πω 7/7 και θεωρηθεί υπερβολή) είμαι στο σπίτι και αυτός είναι ο λόγος που νομίζεις ότι τα μάτια μου έχουν γίνει τετράγωνα κοιτώντας την οθόνη!!!!!!

Έχοντας περιορίσει τις προσωπικές μας εξόδους εστιάσαμε στα βασικά του σπιτιού και στις ανάγκες των παιδιών, έτσι για μένα το fb και το blog μου είναι η "έξοδός" μου. Διασκεδάζω, μιλάω με ανθρώπους, μοιράζομαι σκέψεις, προβληματισμούς, γελάω, θυμώνω, συγκινούμαι, χαλαρώνω, ενημερώνομαι, μαθαίνω.

Ξέρω ότι πολλοί θα πείτε "Τι μ#λ#κίες λέει!!!" και άλλοι θα δείτε τον εαυτό σας στις παραπάνω γραμμές αλλά αυτή είναι η δική μου απάντηση σε όσους μου λένε "Αμάν πια με αυτό το facebook!!! Ξεκόλλα!!!" ...
Γράφει η Giota.




Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
&
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα

4 σχόλια:

  1. Έτσι ακριβώς είναι Γιώτα, όταν είσαι περισσότερο στο σπίτι (like me) είναι ένας τρόπος να παραμένεις κοινωνικός! Αρκεί να μην ξεχνάμε και τους πραγματικούς μας φίλους/ζωή εκεί έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα μου αρέσουν οι άλλοι "το φβ είναι μια κοτσάνα, εγώ δεν θέλω να εκθετω την ζωή μου" και ανεβάζουν 850.000 φώτο!!!
    Σε όλους αρέσει το φβ ας το παραδεχτουμε επιτέλους. Κ εγώ μπορεί να βλέπω ταινία, να ακούω μουσική κ να έχω όλη μέρα το φβ ανοιχτό!!!
    Επιτέλους ας πάψει κ η ατάκα "είσαι όλη μέρα στο φβ."
    Γτ είμαι όλη μέρα αλλά είσαι κ εσύ για να το ξέρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μου αρέσουν οι άλλοι "το φβ είναι μια κοτσάνα, εγώ δεν θέλω να εκθετω την ζωή μου" και ανεβάζουν 850.000 φώτο!!!
    Σε όλους αρέσει το φβ ας το παραδεχτουμε επιτέλους. Κ εγώ μπορεί να βλέπω ταινία, να ακούω μουσική κ να έχω όλη μέρα το φβ ανοιχτό!!!
    Επιτέλους ας πάψει κ η ατάκα "είσαι όλη μέρα στο φβ."
    Γτ είμαι όλη μέρα αλλά είσαι κ εσύ για να το ξέρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφησε τους να λένε ότι θέλουν! Εγώ θα συμφωνησω μζι σου ότι το blogging και το fb είναι ή έξοδος, η διασκέδαση, η ψυχοθεραπεία μας! Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!