ON LINE

12 Ιανουαρίου 2016

"ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ Δ.Ε.Υ.Α.Λ. ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΕ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΜΟΥ".

Να τα, τα νέα τα καλά!!!! Πρωινιάτικα μου τηλεφώνησε ο πατέρας μου ανάστατος ζητώντας μου να τον βοηθήσω να κοινοποιηθεί το παρακάτω μήνυμα κάθως και να μάθουμε πώς μπορούμε να κινηθούμε...Σας παραθέτω το μήνυμά  του αλλά και φωτογραφίες που έχει ήδη δημοσιεύσει στον προσωπικό του λογιαριασμό στο facebook.


"Υπάλληλος της Δ.Ε.Υ.Α. Λουτρακίου σήμερα το πρωί χτύπησε με το υπήρεσικό του όχημα, 

παρέσυρε και τραυμάτισε τον σκύλο μου και αναπτύσσοντας μεγάλη ταχύτητα έφυγε!!!!!

 Τον πρόλαβα 2 χ.λ.μ. παρακάτω και κάνοντάς του παρατήρηση μου απάντησε: 

"Πώς κάνεις έτσι για ένα σκυλί;" "








 Το σκυλί αυτή την ώρα μεταφέρετε σε κτηνίατρο για να εξεταστεί και να εκτιμηθεί η κατάσταση της υγείας του!

Κοινοποιείστε παρακαλώ 
&
ενημερώστε μας για το τι κινήσεις πρέπει να κάνουμε...





**Αν θες να μοιραστείς την δική σου ιστορία και να Bloggoλογίσεις
επικοινώνησε με mail: limgiota@gmail.com ή με μήνυμα στο FaceBook**






Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
&
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!