ON LINE

14 Φεβρουαρίου 2016

ΟΛΟΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓ. ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ!!!!

Γράφει η Giota.

14 Φεβρουαρίου....και πάλι ο κόσμος βρίσκεται χωρισμένος σε δύο "στρατόπεδα", σε αυτούς "πιστεύουν" στον Άγιο Βαλεντίνο και σε αυτούς που απαξιώνουν οτιδήποτε "αγιοβαλεντινιάτικο" κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες.
Οι περισσότεροι επικαλούμαστε τα κλισέ τύπου:
"Εμείς γιορτάζουμε κάθε μέρα." 
"Δεν χρειαζόμαστε του Αγ.Βαλεντίνου για να ανταλλάξουμε δώρα."
"Αυτή είανι εμπορική γιορτή..."
και μπλα μπλα μπλα.......

Θα συμφωνήσω μαζί σας, παρόλα αυτά επιμένω:  Δεν υπάρχουν "αντι-Βαλεντινικοί" !!!! και θα σας το τεκμηριώσω!

Είναι του Αγ.Βαλεντίνου και ο καλός σας, σας φέρνει δώρο τίγκα στην καρδούλα....Τι του λέτε; "Αμάν ρε αγάπη μου!!! Φέρτο μου αύριο!"

Είναι του Αγ.Βαλεντίνου και ο καλός σας, σας λέει να σενιαριστείτε γιατί το βράδυ σας έχει ρομαντική έξοδο-έκπληξη...Τι του λέτε;
"Αααα!!! Δεν πάω πουθενά τέτοια μέρα!!! Ξεκανόνισέ το!"
Σαφώς και το καλύτερο είναι να εκδηλώνετε την αγάπη σας καθημερινά, αλλά ρωτώ (η ξανθιά πλέον): Το κάνετε;;; Σας αφήνει η τρελλή καθημερινότητα;;; (αν ναι χίλια μπράβο).
Γιατί να μην δούμε την 14η του Φλεβάρη σαν μια "υπενθύμιση" ή σαν ένα ρεπό από την ρουτίνα;

Τείνω να πιστέψω ότι όσοι είναι"αντι-Βαλεντινικοί" το κάνουν αμυνόμενοι και για να έχουν δικαιολογία.....επειδή ξέρουν ότι δεν θα λάβουν δώρο!!!!!! 
(κράξτε ελεύθερα thats my point of view).
Βαθιά (έστω στο πολύ βάθος) όλοι περιμένουμε το "κάτι τις" μας απλά "χρυσώνουμε το χάπι " λέγοντας ότι "Εμείς δεν πιστεύουμε..."!!!!
Γιατί δε μπορώ να πιστέψω ότι δεν θα χαρούμε με ένα δωράκι (τόσο δα), μια μικρή έκπληξη, κάτι "έξω" από την καθημερινότητα....


Happy Valentines Day!!!!


Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
&
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα




5 σχόλια:

  1. Παντως σοκολατα δεν θα παρεις να το ξερεις τις αγορασα ολες , χαχαχαχα( πλακα κανω, ελπιζω να μην υπαρχει παρεξηγηση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εμπέδωσα ότι δεν προκειτε να βρω σοκολάτες!!!! Το είπα απ' έξω-απ' έξω και στις μικρές!! χαχαχαχαχα (καλά χάζο είσαι;;;; Τι παρεξηγηση βρε;;;)

      Διαγραφή
  2. Και εγώ πιστεύω Γιώτα μου, ότι η ημέρα αυτή είναι μια πολύ καλή ευκαιρία και αφορμή για να αφιερώσω λίγο χρόνο σε μένα αλλά και στον αγαπημένο μου. Ετοίμασα πρωινό στο σπίτι, βγήκαμε βόλτα και φάγαμε έξω. Μια όμορφη και γλυκιά μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! Δεν "γιορτάζουμε" τον έρωτα απλά βρίσκουμε αφορμή για πιο ρομαντικά πράγματα!

      Διαγραφή
  3. Καταρχήν να σου πω πως μου άρεσε η νέα εμφάνιση του blog ! Είναι εντελώς του γούστου μου!!!(Μην με παρεξηγήσεις αλλά δεν πήρα χαμπάρι πότε το έκανες γιατί συνήθως μπαίνω από κινητό και δεν πολύ προσέχω δεξία - αριστερά)! Και εγώ δεν τον πολύ γουστάρω τον Βαλεντίνο, αλλά μία σοκολάτα καρδιά θα την φάω βρε παιδάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!