ON LINE

27 Μαρτίου 2016

BLOG-O-LOGIES ΦΙΛΩΝ: ΟΙ ΝΟΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ "ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ".

"Γειά σας και συγχαρητήρια για το μπλογκ σας.

Αποφάσισα να σας γράψω γιατί κάθε χρόνο κοντά στο Πάσχα διαβάζω ένα σωρό άρθρα που αναλύουν τις υποχρεώσεις του νονού προς το βαφτιστήρι. Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει το αντίθετο, δηλαδή τις υποχρεώσεις των γονιών απέναντι στους νονούς...!!!


www.karfitsa.gr

Πραγματικά σαν νονά είμαι έξαλλη, στεναχωρημένη και απογοητευμένη με τους κουμπάρους μου! Πριν από 6 χρόνια, και μετά από τρελή παρέα με τους κουμπάρους μου, βάφτισα με τον (τότε αρραβωνιαστικό μου)άντρα μου ένα κοριτσάκι.

Μόλις τελείωσαν τα της βάπτισης οι καθημερινές επαφές κόπηκαν ξαφνικά χωρίς κανέναν προφανή λόγο! Οι επισκέψεις τους στο σπίτι μας περιορίστηκαν στο ελάχιστο και χωρίς την παρουσία του μωρού, μιας και ήθελαν να τα "πούμε λίγο ήρεμα"!!! Το ίδιο γινόταν και όποτε κανονίζαμε κάποια έξοδο, πάντα χωρίς το βαφτιστήρι για τον ίδιο λόγο!!!! Εμείς από την μεριά μας "κόψαμε" τις επισκέψεις στο σπίτι τους επειδή βρίσκουν προφάσεις για να μην πάμε ή αν τύχει και μας "δεχτούν" πάντα ο ένας από τους δυο θα λείπει...!!!! Στα γενέθλιά της, δε μπορώ να πω είμαστε πάντα καλεσμένοι, αλλά νιώθουμε σαν τους "φτωχούς συγγενείς" αφού η μικρή δε μας πλησιάζει και οι κουμπάροι δεν δείχνουν να εκτιμούν πολύ την παρουσία μας!

Χριστούγεννα δεν την έχουν φέρει ποτέ να μας πει τα κάλαντα και να πάρει τα δώρα της, πάντα επικοινωνούμε εμείς για να βρεθούμε και να δώσουμε τα δώρα!  Πρωτοχρονιά το ίδιο!!! Πάσχα....δράμα! Πιο εύκολα κλείνεις ραντεβού στο ΠΕΔΥ παρά στο σπίτι τους ! Πάντα την τελευταία στιγμή πηγαίνουμε την λαμπάδα, το δώρο της και ότι άλλο "πρέπει" να πάρουν οι νονοί!!!! Με ενοχλέι επίσης που η κουμπάρα μου δεν κάνει τον κόπο να πει μια καλή κουβέντα για τα δώρα που φέρνουμε στη μικρή, μονίμως τα αλλάζει γιατί τα έχουν ή ξέρει ότι δεν θα τα ευχαριστηθεί το παιδι.....!!!

Δεν χρειάζεται να πω ότι το παιδί δεν μας ξέρει καν (και πως να μας ξέρει, αφού 6 χρόνια το έχουμε δει βία 8-10 φορές) και φυσικά δεν ρίχνω ευθύνες στο παιδί το οποίο το λαχταράμε και εμείς σαν νονοί αλλά και τα παιδιά μας!!!!

Σε δικές μας γιορτές τις περισσότερες φορές δεν τηλεφωνούν ούτε για "χρόνια πολλά", στα γενέθλια των παιδιών μας ξέρουμε ότι δεν είναι μέσα στην λίστα των "στάνταρ" καλεσμένων!!!

Αρχικά με πλήγωνε αυτή η συμπεριφορά, πέρασα και μια περίοδο που είχα θυμό!!!Και σας το ξαναλέω: ΔΕΝ ΡΙΧΝΩ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ!!!! Τώρα όμως απλά αδιαφορώ!!! Κάνουμε τα τυπικά σαν νονοί, αυτά που "πρέπει", όσο αφορά τα υλικά αγαθά και ως εκεί!

Συγνωμη για το μεγάλο κείμενο αλλά μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι κάθε φορά που διαβάζω για τις υποχρεώσεις των νονών!!!! Καλό και ευλογημένο Πάσχα σε όλους."




Ευχαριστώ την φίλη Ε. που blog-o-λογισε και το μοιράστηκε μαζί μας!!!!

Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
&
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα

1 σχόλιο:

  1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!!!! δεν έχουν μόνο οι νονοί υποχρεώσεις αλλά και οι γονείς...το ίδιο έχω βιώσει κι εγώ με το πρώτο μου βαφτιστήρι,που αν και ενήλικο πλέον δεν έχει σηκώσει καν το τηλέφωνο να δει τι κάνουμε! Οι σχέσεις πρέπει να είναι αμοιβαίες...οι πνευματικοί γονείς να είναι πάντα δίπλα στο παιδί,να δείχνουν την αγάπη και το ενδιαφέρον τους(όχι μόνο τα τυπικά,δώρα κλπ) και οι βιολογικοί γονείς να ενθαρρύνουν την μεταξύ τους επικοινωνία, και να οδηγήσουν την σχέση αυτή σε σχέση ζωής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!