ON LINE

1 Μαρτίου 2016

ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΟΝ "ΞΥΠΟΛΥΤΟ" ΝΟΜΟ.

Γράφει η Giota.
Καταλαβαίνω ότι δεν είναι και το καλύτερό σας να μπουκάρουν στο σπίτι σας με τα παπούτσια και όλη την βρωμιά του δρόμου που τα συνοδεύει, είτε γιατί έχετε παιδιά που κυλιούνται ολημερίς στα πατώματα, είτε γιατί αυτό είναι το "βίτσιο" σας ρε παιδί μου!!!!
Από τη μία θέλετε αυτό να γίνει "Νόμος" του σπιτιού, από την άλλη όμως νιώθετε άσχημα να το ζητάτε κάθε φορά που κάποιος σας χτυπήσει το κουδούνι (κι εδώ που τα λέμε δεν είναι και ότι πιο ευγενικό).

Γι' αυτό σκέφτηκα 3 τρόπους που μπορείτε να το πείτε χωρίς καν να ανοίξετε το στόμα σας!!! 


1. Αγόρασε ένα πατάκι εξώπορτας με σχετικό μήνυμα!!!


2. Δημιούργησε ένα "parking" παπουτσιών στην εξώπορτά σου, στο οποίο θα "παρκάρετε" τα παπούτσια σας. Δεν είναι και ότι πιο όμορφο να αντικρίζουν ένα βουνό από παπούτσια οι γείτονες, αλλά ούτε και να ψάχνουν οι επισκέπτες σας τα παπούτσια τους όταν θέλουν να φύγουν!

φωτο από gr.dreamstime.com

3. Κρεμάστε ένα ταμπελάκι-πινακίδα με σήμα απαγόρευσης παπουτσιών και μια έξυπνη χιουμοριστική λεζάντα τύπου "Εμείς περιμένουμε έξω!" ή ότι άλλο σας αρέσει.

Τέλος μην ξεχάσετε να προμηθευτείτε αρκετές παντοφλίτσες για να μην υποχρεώνετε τους επισκέπτες σας να περπατούν ξυπόλητοι (ίσως κάποιοι να νιώθουν άβολα)!!!!

Το πρώτο βήμα έγινε...τώρα ποντάρετε στην "ευαισθησία" των επισκεπτών σας όσο αφορά την εφαρμογή του!!!! 

Καλή τύχη!!!!


Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook



4 σχόλια:

  1. H αλήθεια είναι πως όσο τα παιδιά ήταν πιο μικρά, δεινοπάθησα κυριολεκτικά! Και μερικοί δεν καταλάβαιναν κιόλας! Έτσι έκοψα τα πολλά πολλά! Απλά μετά είδα πως μόλις έκαναν παιδιά και οι υπόλοιποι να δεις τι ωραία έστρωσαν και έβγαζαν παππούτσια! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ τηρώ αυτή την πολιτική από τότε που ήρθε στον κόσμο το πρώτο μου παιδί! Τουλάχιστον τους μήνες που έχω στρωμένα τα χαλιά, δεν επιτρέπω σε κανέναν να μπει με παπούτσια στο σπίτι! Κι όποιος παρεξηγείται...ξύδι! χιχιχι Τόσο απλά Το ίδιο κάνω κι εγώ άλλωστε όταν επισκέπτομαι κάποιο φιλικό σπίτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άρχισα να γίνομαι υπερβολική όταν ο παιδίατρος μου είπε πως ο ιός H1Ν1 καθώς και όλοι οι υπόλοιποι φυσικά, μαζί με ένα κάρο μικρόβια μεταδίδονται ασύστολα από τα παπούτσια. Άσε που σιχαίνομαι κιόλας.
    Μια φίλη μου έχει στην είσοδο του σπιτιού της μια χαριτωμένη ταμπελίτσα που γράφει: τα παπουτσάκια εδώ! Το σκέφτομαι κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άστα...και εμείς στο σπίτι δεν φοράμε παππούτσια και όταν μας επισκέπτονται, βασίζομαι στην καλή θέληση του επισκέπτη να βγάλει τα παππούτσια. Πολλοί όμως, ιδίως όσοι δεν έχουν παιδιά, δεν το καταλαβαίνουν και δεν τα βγάζουν.. Και εγώ δεν έχω το θάρρος να τους πω να τα βγάλουν, το βρίσκω λίγο αγενές σαν οικοδέσποινα, γιατί θέλω να αισθάνονται άνετα...Αν βρω όμως κανενα τέτοιο χαλάκι θα το πάρω....είναι πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!