ON LINE

13 Αυγούστου 2017

Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ

Από τον Ιούνιο είμαστε απόφοιτες νηπιαγωγείου!!! Πριν καλά-καλά τελειώσει η σχολική χρονιά είχε αρχίσει να με απασχολεί η έγγραφη των διδύμων στο δημοτικό σχολείο γιατί το δημοτικό που υπαγόμαστε βάση περιοχής είναι πολύ μακριά από το σπίτι μας (είμαστε στα όρια) κι εγώ δεν οδηγώ για να αδιαφορώ για τις αποστάσεις... 
Στην γειτονιά μας και σε απόσταση λιγότερη των 5 λεπτών με τα πόδια, υπάρχουν άλλα δύο δημοτικά σχολεία, οπότε πριν αρχίσουν οι έγγραφες επισκέφθηκα το ένα σχολείο και συζήτησα με τον διευθυντή το πρόβλημά μου. Ευγενέστατα, ο άνθρωπος, μου είπε ότι δεν έχουν κανένα θέμα να πάρουν τα κορίτσια μου όμως υπάρχει μια διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Θα έπρεπε να πάω στο σχολείο στο οποίο υπαγόμαστε, να κάνω κανονικά την εγγραφή μας εκεί και στην συνέχεια να κάνω αίτηση μετεγγραφής στην Α'βάθμια και ααααααααααν εγκριθεί .....

Χωρίς να χάσω καιρό μαζεύω τα χαρτιά για τις έγγραφες και ανηφορίζω στο σχολείο, καταθέτω τα χαρτιά και ενημερώνω τον διευθυντή για την πρόθεση μου να κάνω μετεγγραφή. Ευγενέστατα ο διευθυντής μου είπε ότι ακριβώς μου είχε πει και ο άλλος διευθυντής και με παρέπεμψε σε συγκεκριμένο υπάλληλο της Α'βάθμιας. 

Φτάνω, λοιπόν, στην Α΄βαθμια και βρίσκω τον συγκεκριμένο υπάλληλο ο οποίος χωρίς να μου δώσει και πολλά περιθώρια να του πω τι θέλω μου λέει: "Για μετεγγραφές θα έρθετε 1-11 Σεπτέμβρη κυρία!" . Φεύγω ήσυχη σκεπτόμενη πως αφού μου το είπε ο υπάλληλος ξέρει την δουλεία του κι έτσι είναι και έχοντας σκοπό να τους ξαναενοχλήσω αρχές Σεπτέμβρη.

 Μα πόσο ζώων μπορεί να είμαι! Συγγνώμη μανδάμ...στο Ελλάντα ζείτε...πονηρευτείτε λίγο. Ξυπνήστε!!!!! Εκεί εγώ...στο ροζ μου σύννεφο!

Μια εβδομάδα αργότερα ξαναπάω στον υπάλληλο της Α'βάθμιας αποφασισμένη να ξεκαθαρίσει το θέμα. Φαίνεται πως εκείνη την ημέρα είχε τα κέφια του γιατί έκατσε και άκουσε τι ζητούσα και τι κινήσεις είχα κάνει ως τώρα. Και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:

Υπ/λος: Σε ποιο δημοτικό ανήκετε;

Εγω: Στο Α .

Υπ/λος: Και σε ποιο θέλετε να γραφτούν τα παιδάκια;

Εγώ: Δεν έχω πρόβλημα...κοντά στο σπίτι μου είναι το Β και το Γ, Σε όποιο από τα δύο υπάρχουν θέσεις.

Υπ/λος:Χμμμμμμμμμμμ.... για να δω....στο Β αποκλείεται!!! Έχουν κλείσει οι θέσεις!!!

Εγω: Τι θα πει "έχουν κλείσει";;;; Δηλαδή αν ερχόμουν 1-11 Σεπτέμβρη, όπως μου είπατε αρχικα θα είχαν "κλείσει" οι θέσεις και στο Γ!!!!! Οκ! Κατάλαβα!!!!

Μάλλον είχε αρχίσει να γυαλίζει το ματάκι μου από 
τα νεύρα μου οπότε μου λέει περάστε να συμπληρώσετε την αίτηση μετεγγραφής (αυτήν που θα συμπλήρωνα τον Σεπτέμβρη....) αφήστε μου ένα τηλέφωνο και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας ... Αφήνω το τηλέφωνό μου και φεύγω πεπεισμένη ότι έκανα μια τρύπα στο νερό και "που πα ρε Καραμήτρο χωρίς μέσον".👿👿👿

Δύο μέρες μετά με καλούν και με ενημερώνουν πως μπορώ να πάω στα χαρτιά των παιδιών στο Β δημοτικό, ναι αυτό που οι θέσεις είχαν κλείσει!!!!!! 
Τέλος καλό όλα καλά!!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας...😉




4 σχόλια:

  1. Άντε καλή χρονιά να χετε κι εγώ έχω μία κόρη που κι εμείς θα πάμε πρώτη αυτή τη χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τα καημενα τα πρωτάκια μας! Καλη σχολική χρονια και σε εσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλώς σε βρήκα!
    καλή σχολική χρονια και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!Καλή σχολική χρονιά και ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!