ON LINE

5 Απριλίου 2015

ΕΣΕΙΣ ΝΗΣΤΕΥΕΤΕ ΣΕ ΟΤΙ "ΜΠΑΙΝΕΙ" Ή ΣΕ ΟΤΙ "ΒΓΑΙΝΕΙ";

Γράφει η Giota.

Αλήθεια, πάντα ήθελα να ρωτήσω...Υπάρχει "Χριστιανόμετρο";;; Δηλαδή υπάρχει κάποιο gadget που να έχει την δυνατότητα να μετράει το πόσο Χριστιανοί είμαστε;;;; Προσωπικά είμαι από τους ανθρώπους που δεν τηρώ τους "κανονισμούς" της εκκλησίας...δε νηστεύω...δεν λαμβάνω την Θεία Κοινωνία...δεν πιστεύω στην εξομολόγηση...όμως δεν κατακρίνω όσους το κάνουν!

Πιστεύω στον Θεό, έχω πάντα το καντηλάκι μου αναμμένο, θυμιατίζω το σπίτι μου σχεδόν καθημερινά και αν νιώσω την ανάγκη θα μπω σε μια οποιαδήποτε εκκλησία θα ανάψω το κεράκι μου και θα προσευχηθώ,να παρακαλέσω ή θα ευχαριστήσω. Αυτά νιώθω, αυτά κάνω!

Αυτές τις ημέρες πολύς λόγος γίνεται για τη νηστεία; Νηστεύεις; Πόσες μέρες νηστεύεις; Από τι νηστεύεις; Ναι!!! Αυτές τις ημέρες κάνω μια εξαίρεση κι εγώ (η ασεβής) και νηστεύω! Νηστεύω από τις κακές σκέψεις και από τις κακίες γενικότερα!!! Για μένα η νηστεία δεν είναι μόνο στο τι "μπαίνει" (από φαγητό στο στόμα) αλλά και στο τι "βγαίνει" (από το στόμα και την ψυχή μας). Δε μου λέει κάτι να κρατώ το στόμα μου κλειστό σε "απαγορευμένες" τροφές και να το ανοίγω με περίσσια άνεση για να κατηγορώ και να κουτσομπολεύω τους γύρω μου!!! Δεν μου λέει κάτι να νηστεύω αλλά να ψάχνω 1000+1 τρόπους για να "ψωφίσει η κατσίκα του γείτονα"!!!!

Δεν θεωρώ πώς η άποψή μου είναι η "σωστή", και δε με νοιάζει γιατί εγώ νιώθω καλά, αλλά είμαι σίγουρη πως η νηστεία είναι ένας συνδυασμός ψυχής και σώματος! Και για να το κάνω πιο...λιανά: Το να νηστεύει μόνο το σώμα σου είναι σαν να αλλάζεις κάλτσες χωρίς να έχεις πλύνει τα πόδια σου!

Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα


7 σχόλια:

  1. χαχα δικιά μου είσαι εσύ!Δες και εδώ http://topaiziko.blogspot.com/2015/04/blog-post.html όπου γράφω τα ίδια με εσένα!Από αύριο τέρμα η trial περίοδος των τριών ημερών,(έχω να δηλώσω ότι τα έχω πάει πολύ καλά),"νηστεύω" και επίσημα.Τα σέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι σε πολύ καλό δρόμο να ξέρεις...και σου μιλάει μία που προσπαθεί να τηρεί τους κανονισμούς!!!!
    Και νηστεύω, και εξομολογούμαι και κοινωνώ γιατί όλα αυτά τα έχω ανάγκη...έτσι νιώθω...
    Αυτά που λες και ο τρόπος που τα λες δείχνουν έναν άνθρωπο που αν επιτρέψει ο Θεός να σου δωθεί η ευκαιρία να καταλάβεις την αξία όλων των παραπάνω θα είσαι σε πολύ ανώτερο στάδιο, από κάποιους σαν εμένα...
    Γιατί, ναι η νηστεία του φαγητού δεν είναι τίποτα!! ( και στο λέω εγώ που κρατάω όλη την Σαρακοστή και λέω να προσπαθήσω από αύριο για αλάδωτο)
    ΑΛΛΑ από όλα τα άλλα, δες θυμό, κατάκριση, περιέργεια, κακές σκέψεις και άλλα πολλά....όχι δύσκολο...αλλά ως ακατόρθωτο...ΠΑΡΑ πολύ μεγάλη προσπάθεια...
    και ναι είναι ο συνδυασμός των 2 είναι αυτός που σε φέρνει πιο κοντά στον Θεό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση να έχεις!!!!!
      Και καλορίζικο το blogoΣπιτάκι σου!!

      Διαγραφή
  3. Όπως και να χει ο Θεός είναι κάπου μέσα μας...αρκεί να νιώσουμε την ανάγκη να τον βρούμε! Η πίστη είναι μια προσωπική υπόθεση και μια ευαίοσθητη "ιστορία¨. Κανένας δεν είναι αναμάρτητος...Σας ευαριστώ για την επίσκεψη κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν νηστευω και δεν ακολουθώ και πολλά πολλά από τα της θρησκείας μας. Είχα μια μεγάλη κουβέντα για το συγκεκριμένο θέμα με έναν καλό μου φίλο πριν λίγο καιρό. Καταλήξαμε στο ότι ορθόδοξος χριστιανός είναι μια μεγάλη ταμπέλα... Απλώς το θέμα θέλει πολύ προσοχή υπάρχει κόσμος αρκετά φανατισμενος. Η θρησκεία είναι το οπιο του λαού... Πίστευε και μη ερευνα και άλλα τέτοια... Εγώ προσωπικά ρίχνω αρκετό νερό στο κρασί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν νηστευω και δεν ακολουθώ και πολλά πολλά από τα της θρησκείας μας. Είχα μια μεγάλη κουβέντα για το συγκεκριμένο θέμα με έναν καλό μου φίλο πριν λίγο καιρό. Καταλήξαμε στο ότι ορθόδοξος χριστιανός είναι μια μεγάλη ταμπέλα... Απλώς το θέμα θέλει πολύ προσοχή υπάρχει κόσμος αρκετά φανατισμενος. Η θρησκεία είναι το οπιο του λαού... Πίστευε και μη ερευνα και άλλα τέτοια... Εγώ προσωπικά ρίχνω αρκετό νερό στο κρασί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από φαγητό νηστεύω μόνο το κρέας και το ψάρι και μόνο την Μεγάλη Εβδομάδα. Υπάρχουν λόγοι υγείας που δεν μου επιτρέπουν κάτι περισσότερο, αλλά για να πω την αλήθεια δεν έχω και την δύναμη που απαιτεί η πλήρης νηστεία. Δεν μπορώ χωρίς να φάω κρέας. Οπότε από το να νηστεύω και να βρίζω από μέσα μου, προτιμώ να το κάνω όσο αντέχω! Θα στερηθώ όμως κάτι που θέλω πολύ, που μου αρέσει πολύ. Ας πούμε, δεν θα φάω τσουρέκι πριν την Ανάσταση όσο και αν το λιγουρεύομαι και το βλέπω μπροστά μου όλη την Μεγάλη Εβδομάδα. Επειδή δεν νηστεύω όπως πρέπει, δεν θα μεταλάβω φυσικά. Αυτό όμως που θεωρώ πιο σημαντικό να κάνω, είναι να σκεφτώ εάν είμαι σωστός άνθρωπος, να αναγνωρίσω τα λάθη μου και τα πάθη μου και να προσπαθήσω να μην τα επαναλάβω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!