ON LINE

30 Ιουλίου 2015

ΕΝΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.....ΦΑΓΟΥΡΑ!!!



29 Ιουλίου 2006....
...σαν χτες....μόνο που τότε ήταν Σάββατο και είχαμε γάμο!
Ξέρετε τώρα...ο γαμπρός κυριλέ και η νύφη με τα "αποκριάτικα"....τούλια...φουρά...λουλούδια...πέπλα...γάντια...
(ήταν που τα κορόιδευα αυτά, τρομάρα μου!!! Όλα τα έβαλα χαχαχα).
Σήμερα....9 χρόνια μετά και με δύο παιδιά, είμαστε καλά και γιορτάζουμε (καλά, μην φανταστείτε και πυροτεχνήματα) την επέτειο του γάμου μας αλλά και τα γενέθλιά μου!!!
Δεν θα γράψω τίποτε άλλο...
...θα κλείσω με 2 τραγούδια που σημαίνουν πολλά για εμάς
και θα μας ευχηθώ
Χρόνια πολλά, χρόνια τρελλά, ανέμελα κι ευτυχισμένα, με υγεία και καλούς φίλους στο πλευρό μας.
"Όλα δικά σου μάτια μου" Πουλόπουλος.

"Φτάνει που κλαίμε" Κότσιρας.

Αν και φύση απαισιόδοξη θέλω να πιστεύω ότι
τα καλύτερα έρχονται!!!!



Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα

5 σχόλια:

  1. χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα!Χρόνια πολλά και για την επέτειό σας.Να είσαστε πάντα μαζί και αγαπημένοι και να χαίρεστε την οικογένειά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βάσω! Να΄σαι καλά!!! Υγεία και ευτισμένες στιγμές σου ευχομαι!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, Γιώτα μου!
    και τα χρόνια που περνούν να σας ενώνουν ακόμα περισσότερο.
    Να χαίρεστε τα κοριτσάκια σας και να τα καμαρώνετε.

    με την αγάπη μου
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια πολλά και ευτυχισμένα να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!