ON LINE

26 Αυγούστου 2015

ΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΣΑΛΙΑΡΙΣΜΑΤΑ...(ΠΑΡΤΕ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΤΡΑ)

Να' μαι λοιπόν πάλι, με ξινισμένη διάθεση και μια δυό κουταλιές της σούπας κακιούλα, για να σχολιάσω ή να κράξω (μεταφράστε το όπως θέλετε) την διαδικτυακή διαφήμιση των σχέσεων.

Το πόσο μου την σβουρίζουν τα σάλια γενικά δεν λέγεται, αλλά με τα σάλια μέσω facebook την στρουμφίζω εντελώς!!!!!
Μου φέρνει δυσφορία αυτή η επιτηδευμένη επίδειξη λατρείας και ευτυχίας από ορισμένους προς τα άλλα τους μισά....τα (ψεύτικα) τα λόγια τα μεγάλα...οι ύμνοι σε έρωτες και σχέσεις "τελειωμένες" που ξέρεις ότι είναι τελειωμένες...η (υπερ)προβολή της σεμνότητας και ταπεινότητας και η ανάλυση του "πόσο αγαπιόμαστε" που καταλήγει με μαθηματική ακρίβεια σε επαγγελματική κατινιά.

Οι αλλεπάλληλες καψουροαναρτήσεις (τύπου αφιερώσεις) που δεν έχουν τελειωμό με τα απαραίτητα συνοδευτικά καρδουλοσχόλια...οι φωτογραφίες που ανεβοκατεβαίνουν σαν ασανσέρ διατυμπανίζοντας το πόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο ερωτευμένοι είσαστε και τα σχόλια φίλων, που μόνο καλά λόγια έχουν να γράψουν στον τοίχο σας (άσχετα αν μετά σας στήνουν στον άλλον τοίχο, τον γνωστό).

Η προβολή της ναυτικοκομποδεμένης οικογένειάς σας, που πάνω από αυτήν δε μπαίνει κανείς και τίποτα (χμμμμμμμ), η παραμυθένια σας συμβίωση που θέλετε να την παρουσιάζετε στρωμένη με ροδοπέταλα ενώ στην πραγματικότητα περπατάτε στις μύτες των ποδιών σας για να μην σας τρυπήσουν τα "αγκάθια" που εναγωνίως προσπαθείτε να κρύψετε από γνωστούς και φίλους (που όοοοοολο και κάτι ξέρουν).

Αυτή η ελεεινή υποκρισία που βρήκε καταφύγιο στο διαδίκτυο και σας κάνει να πιστεύετε ότι όλοι εμείς οι υπόλοιποι τρώμε το κουτόχορτο που μας πασάρετε, με κάνει έξω φτερνών (φτερνών!!! καλά διαβάσατε)!!!!!!

Να σας πω.........όχι!!!!! Δεν έχω σαλτάρει, ούτε είμαι τόσο κακιά, ξινομού...ρα και ζηλόφθονη...ξέρω τι λέω (και ξέρετε κι εσείς). Αναφέρομαι σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που είτε ειναι ευρέως γνωστές διαδικτυακά, είτε in the real life....! Αυτές που αργά ή γρήγορα κάνουν ένα "πλαφφφφ" και σκάνε σαν σαπουνόφουσκες κι εμείς μένουμε με το στόμα ανοιχτό και με μια απορία....και απορώ με την απορία μας για δύο λόγους ....
1ον το Τέλειο δεν "βγαίνει"
2ον αφού ξέρουμε ρε ματάκια μου....

Αγαπώ την αλήθεια, την τελειότητα του ελαττώματος, τα πάθη και τα λάθη στις σχέσεις, τα υπέρ και τα κατά της οικογένειας και της μητρότητας, αγαπώ την ζωή με όλα της τα ψεγάδια!!!! Αν θέλετε να προβάλλεται και να κοινοποιείτε την ζωή σας κάντε το ολοκληρωμένα, με το χέρι στην καρδιά και με κάθε συνέπεια κι εγώ μαζί σας!!!!!!! Το κουτόχορτο σταματήστε!!!! Δεν αντέχεται άλλο! Πόσο να φάμε πια;;;;;;;;;;;

Ουυυυυυφφφφφφφφφφφφφφ! Τα' πα και ηρέμησα!
Σας φιλώ και περιμένω την γνώμη σας.



Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα


7 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα! Όλη αυτή η "προσπάθεια να βγάλω προς τα έξω αυτό που υποτιθεται οτι ζω" ... (διότι δεν το ζω στην πραγματικότητα) με κουραζει κι εμένα πολύ!Ναι φυσικα να εξυμνήσω και την οικογενεια μου , και τους φιλους μου, κι εγώ πολλές φορές νιωθω την ανάγκη να τους ευχαριστήσω δημόσια αλλα... ελεος! ολα εχουν ένα όριο!!!!
    καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς, φιλη Μαρία, ΟΡΙΟ!!!!!! Χάσαμε το μέτρο!!!! Ίσως βέβαια κι εγω να έχασα το μετρο με την εξοργισμενη μου αναρτηση αλλά έπρεπε να το βγάλω από μεσα μου και ισως να "ταρακουνήσω" κάποιους που συγκρίνουν την δικη τους, την φυσιολογική ζωη με τα σκαμπανευάσματα, τους θυμούς, τα μουτράκια και νιωθουν ασχημα!

      Διαγραφή
  2. Πόσο σε νιώθω! Σε κάνει να πιστεύεις τόση υποκρισία πως όλα πια είναι ψεύτικα...
    Καλώς σε βρήκα!
    Σου έκανα αίτημα για την ομάδα. Βρήκα το blog σου εξαιρετικά ενδιαφέρον αφού είναι στιγμές που ένιωσα πως μιλάς με την σκέψη μου. Καλή συνέχεια!
    Eva
    .•*¨`*•✿.Jajala Majala.✿•*¨`*•.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την κυρία Εύα-Jajala Majala. Kαλά, η ονομασία του blog σου ειναι καταπληκτικοφανταστική!!!!!! Μου θυμίζει τον "Γκομπολίνο",ένα παραμύθι που άκουγα όταν ήμουν παιδι!!!!!
      Χαίρομαι που βρήκες ενδιαφέρουσες τις σκέψεις μου!!!!
      Να σαι καλά και σε ευχαριστω πολύ πολύ!!!!
      Καλώς όρισες!
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Νομίζω οτι ενα μεγάλο κεφάλαιο ειναι οι διαδικτυακοί έρωτες και η ιντερνετικη καψούρα,ενα ακόμη μεγαλύτερο είναι και η θεοποίηση διαχειριστών σε διαφορετικές ομάδες της εν λόγο σελίδας.
    "είσαι θεα φιλενάδα"
    "αχ πόσο τέλεια είσαι"
    λες και απευθύνονται στον πλανητάρχη...αν κανεις μια βολτα θα εχεις ακομι περισσοτερα θεματα για κράξιμο.και να εισαι σηγουρη και εγω μαζι σου.
    Καλα Χρστουγεννα και καλη Χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχαχαχαχχχχαχ γελάω με την ανάρτησή σου ρε φίλη! Είσαι τέλεια, θεά ρε είσαι ο πλανητάρχης ο ίδιος... αν μου θυμώσεις ξέρω έχεις μαγικές ιδιότητες και θα πέσει η ιστοσελίδα μου στα τάρταρα με μια ματιά σου μόνο....αχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!