ON LINE

2 Ιουλίου 2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ: ???????


Εδώ και καιρό είχα κάνει αίτηση στο Πρόγραμμα Ανθρωπιστικής Κρίσης, στο οποίο τελικά είμαι δικαιούχος και οι αιτήσεις μου εγκρίθηκαν..Τα γεγονότα της Ελλάδας όμως με πρόλαβαν και δεν πήγα στο ΚΕΠ να δώσω τα περαιτέρω στοιχεία που μου ζητούσαν...
Βασικά θεωρούσα πως "παγωσε" κι αυτό όπως όλα τα άλλα.....
βλέπω όμως ότι κάτι κινείτε και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας! ίσως πολλόι να σκέφτονται όπως εγώ κ να χάσουν προθεσμίες κτλ....
Δεν ξέρω τι ισχύει και ενδεχομένως να πάω στο ΚΕΠ και να γελάνε 10 χρόνια αλλά θα κάνω μια απόπειρα αυριο το πρωι....
Όποια πληροφορία έχετε ενημερώστε με παρακαλώ (και εμένα και τους υπόλοιπους).

Δείτε τα αποτελέσματα των αιτήσεων εδώ χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του taxis net.


Αναρτήθηκε την 1η Ιουλίου 2015.
Υπεγράφη η σύμβαση για τη δωρεάν παροχή ρεύματος.

Αναρτήθηκε την 2η Ιουλίου 2015
Οδηγίες για την χρήση των καρτών σίτισης.



Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!