ON LINE

1 Ιουλίου 2015

TO "NAI", TO "OXI" KAI TO MEΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ....

Γράφει η Giota.

Μέρες τώρα παρακολουθώ τις εξελίξεις σε σημείο εμμονής! Πολλές φορές της ημέρα έχω πιάσει τον εαυτό μου να ρίχνει κλεφτές ματιές στο διαδίκτυο και συγχρόνως να ενημερώνεται από δύο τηλεοράσεις!

Χτες βράδυ, που ήταν η τελευταία ημέρα για την αποπληρωμή της δόσης, ξύπνησα στη μια το βράδυ για να δω τι γίνεται! Η παράνοια σε όλο της το μεγαλείο! Ακούω για το "Ναι"...ακούω για το "Όχι"... Για τα ίδια θέματα ακούω 2 διαφορετικές και εντελώς αντίθετες παραμέτρους...
Κι εγώ είμαι εκεί....
στη μέση....μουδιασμένη και μπερδεμένη. Ποιόν να πιστέψω και γιατί;;; Ποίος μου είπε έστω μισή αλήθεια;;;
Ναι, δε μπορώ να δω καθαρά τίποτα! Τι μπορείς να διακρίνεις άλλωστε μέσα στο απόλυτο γκρι που όσο πάει μαυρίζει; Πώς να "συνηθίσει" το μάτι;

Το μυαλό βομβαρδίζεται από νέες πληροφορίες, νέους όρους που αδυνατεί να καταγράψει...Οι σκέψεις μπερδεμένες κι αυτές....οι καθημερινές κινήσεις μου μηχανικές....το χαμόγελο έχει γίνει αυτοκόλλητο στα χείλη μου, ξεκολλάει μόλις τα παιδιά μου αλλάξουν δωμάτιο...και η καρδιά σχεδόν σταματημένη...

Όλα αυτά μέσα στο σπίτι, γιατί έξω στους δρόμους η κατάσταση χειροτερεύει! Άνθρωποι πιο σκυθρωποί από ποτέ να περπατάνε βιαστικά για να προλάβουν να προμηθευτούν ότι κρίνουν απαραίτητο για τις οικογένειές τους! Σε βενζινάδικα και σούπερ μαρκετ μια παραφροσύνη!!! Καρότσια γεμάτα...ράφια άδεια...και μια καχυποψία...

Μπήκα και σε αυτό το τριπάκι!!!! Με τα λιγοστά μου ευρώ προμηθεύτηκα ζυμαρικά, σάλτσες, γάλατα και σοκολάτες! Πολλές σοκολάτες για τα παιδιά μου! Μάλλον από τύψεις αγόρασα τόσες πολλές....ίσως και από φόβο....δεν ξέρω.

Σε Facebook και Tweeter όλοι έχουν γίνει ειδήμονες! Μα αλλάζει ο Έλληνας αγαπητοί μου;;;;; Όσα status τόσες απόψεις...απόψεις και συμπεράσματα βασισμένα ή στην άγνοια ή στο κομματοκόλημμα του καθενός! Κριτική από τους "Ναι"! Κριτική από τους "Όχι"!!!! Μετατρέψαμε την άγνοια σε επιστήμη και κερνάμε τον κόσμο σφηνάκια μαλακίας!!!!!!!! Επαναστάτες του κώλου με λάβαρο το πληκτρολόγιο!!! Ναι! Του κώλου! Γιατί κανείς δεν σηκώνει τον κώλο του από την καρέκλα που βρίσκεται μπροστά από τον υπολογιστή του και κανείς δεν είναι ικανός για επανάσταση!

Οι πολιτικοί κοροιδεύονται μεταξύ τους και κοροϊδεύουν κι εμάς! Ανάθεμα κι αν θυμούνται οι ίδιοι τι φούμαρα μας έχουν πουλήσει! Ιστορίες για αγρίους και παραμύθια γεμάτα δράκους και κακιές μάγισσες!

Η "ξερολίαση" και η μπουρδολογία σε όλο της το μεγαλείο!

60Ε ημερησίως λένε πως δίνουν πια οι τράπεζες...δε με πείραξε αυτό! Δε με πείραξε γιατί κάποιες μέρες, από το 2011 και πριν εφαρμοστούν τα capital controls, η οικογένειά μου ζούσε και με λίγα λεπτά του ευρώ...Με ενόχλησε, όμως επειδή αυτά τα χρήματα, που τα έχω δουλέψει και δεν τα έκλεψα και αγανάκτισα μέχρι να μπουν στον τραπεζικό μου λογαριασμό, μου τα δίνουν χαριστικά και με το σταγονόμετρο!

Κάνω υπομονή...πάντα αυτό έκανα και ήλπιζα ότι θα φτιάξουν τα πράγματα, κάθε μήνα είχα κάτι να περιμένω (να χάσω ή να κερδίσω)... "Έπεφτα" και "σηκωνόμουν"... Μια συνεχής μάχη...Τώρα όμως τι να περιμένω και σε τι να ελπίζω...Μπορώ να ελπίζω;;;

Απαντήστε μου  ξεκάθαρα και υπεύθυνα...Τι να περιμένω την "επόμενη" μέρα του "Ναι" και τι του "Όχι";;;; Και δεν ρωτάω για μένα, εμείς στην χειρότερη μπορούμε να ζήσουμε και με ψίχουλα, τα παιδιά όμως;! Στα παιδιά μου τι να πω;;; Τι να εξηγήσω;;; Τι να καταλάβουν;;; Πώς να "κρυφτώ";;;; Πώς να τα κοιτάξω στα μάτια;;;;
Και τελικά "γράφουμε ιστορία" ή γινόμαστε ιστορία;;;;;;;

Μπερδεύτηκα!!!! Βαρέθηκα!!!!!! Κουράστηκα!!!!! Αγανάκτησα!!!!!! Ντρέπομαι!!!! Και πλέον Φοβάμαι!!!!!!!!!!!!!





Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα
φωτο α΄ από freepen
φωτο β΄ από oichalianews.gr-

3 σχόλια:

  1. Σε καταλαβαίνω τόσο πολύ και απορώ, πραγματικά απορώ πώς στο καλό μπορεί κάποιος με τόση σιγουριά να σου λέει ποιο είναι το σωστό και πιο το λάθος. Και να σε βρίζει κιόλας για να σε πείσει. Εμένα ποια μάρκα σαμπουάν χρησιμοποιώ με ρωτάνε και ξεκινάω "εγώ είμαι ευχαριστημένη εσύ δεν ξέρω...". Αυτοί που τη βρίσουν τόση σιγουριά? Πώς παίρνουν ευθύνη και για τα δικά μου παιδιά? Μήπως απλά είμαστε τόσο φανατισμένοι σε αυτή τη χώρα?
    Όσο για τις σοκολάτες αγόρασα κι εγώ πολλές και δάκρυσα όταν διάβασα ότι σκέφτηκες το ίδιο. Γενικά τα δάκρυα τα έχω εύκολα τις τελευταίες μέρες. Ελπίζω να είναι για καλό τόσα δάκρυα στο τέλος. Για το καλό των παιδιών μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε παιδιά κι εγώ αγόρασα σοκολάτες και μπισκότα κι ό,τι χαζομάρα δεν τους παίρνω σχεδόν ποτέ!!! Κουφάθηκα τώρα! Κι ανατρίχιασα! Και με εκφράζεις γενικά απόλυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας το ξαναλέω χωρίς ντροπές: Φ-Ο-Β-Α-Μ-Α-Ι. Και ξέρω πως ο φόβος ειναι ο χειρότερος συμβουλος αλλά φοβάμαι μην έρθει η μέρα που τα παιδιά μου θα μου ζητήσουν το ελάχιστο κι εγώ δεν θα μπορώ να τους το δώσω...και δεν θα μπορούν να τους το δώσουν ούτε οι γιαγιαδοπαππούδες τους! Φοβάμαι μην έρθει ο χειμώνας και μας βρεί χωρις μια στοιχειώδη θέρμανση...χωρίς τα βασικά, τα άνθρώπινα!!!Τα πολλά ποτέ δεν τα είχαμε...το τιποτα φοβάμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!