ON LINE

15 Οκτωβρίου 2015

ΕΝΑ ΓΑΜΗΛΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΡΑΒΟ ΚΙ ΑΝΑΠΟΔΟ.

Γράφει η Giota.

Το καλοκαίρι του 2006 μας βρίσκει να σχεδιάζουμε και να
προετοιμάζουμε τον γάμο μας. Έχουμε "κλείσει" τα πάντα, εκκλησίες, γλέντια, νυφικά, κοστούμια, μπομπονιέρες και όλα τα σχετικά. Το μόνο που δεν είχαμε σκεφτεί ήταν το γαμήλιο ταξίδι, έτσι, ένα απόγευμα κάναμε την βόλτα μας στα ταξιδιωτικά γραφεία της πόλης, μαζέψαμε έναν πάκο φυλλάδια και επιστρέψαμε στο σπίτι για να τα μελετήσουμε.

Προσωπικά δεν είχα καμιά ιδιαίτερη προτίμηση για τον προορισμο, ούτε και καμιά "αγαπημένη" χώρα. Η μόνη μου απαίτηση ήταν να μην φάμε τις ημέρες μας τριγυρνώντας σε μουσεία ακούγωντας τις χιλιοπαιγμένες  κασσέτες των ξεναγών.
Ήθελα κάτι ξεκούραστο, κάτι που να θυμίζει διακοπές, κάτι που να μας αποφορτίσει!
Ο άντρας μου, που τρώει άσχημο κόλλημα με την ιστορία, ήθελε, μεν, το ταξίδι να περιλαμβάνει πολύ μνημείο και μουσείο αλλα από την άλλη δεν ήθελε να μου χαλάσει και το χατίρι, έτσι άφησε την επιλογή στα δικά μου χέρια.

Λίγες μέρες αργότερα η απόφαση πάρθηκε.
Μαγιόρκα σου ερχόμαστε!!!
Το μυαλό μου ταξίδευε ήδη στις ατέλειωτες παραλίες που έβλεπα στα φυλλάδια!!! Πήγαμε στο ταξιδιωτικό γραφείο να κλείσουμε τα εισητήριά μας...ο πράκτορας μας πληροφόρησε για κάποιες extra παροχές που θα είχαμε ως νεόνυμφοι. Σουίτα, υποδοχή με φρούτα και σαμπάνιες και όλα όσα έβλεπα στις ταινίες! Δώσαμε την προκαταβολή και φύγαμε μεσ' την τρελλή χαρά, ενώ η εξόφληση θα γινόταν μια εβδομάδα πριν το ταξίδι!
Ο ενθουσιασμός μου ήταν απερίγραπτος!!! Την επόμενη κιόλας μέρα ξεχύθηκα στα μαγαζιά για να προμηθευτώ τα απαραίτητα: καινούργια μαγιώ, παρεό, καπέλα, πετσέτες κτλ.
Εμ, Μαγίορκα ήταν αυτή!!!!
Πώς θα εμφανιζόμουν;;;
Σαν την βλαχούτσα;;;;
Ποτέ!
Η "εβδομάδα πριν από το ταξίδι" έφτασε!!! Φτάσαμε κι εμείς κουνάμενοι-σινάμενοι στο ταξιδιωτικό γραφείο να ξοφλήσουμε και να πάρουμε τα εισιτήρια!!!!
Ευγενέστατος ο πράκτορας μας είπε να καθίσουμε και άρχισε να ψάχνει στα αρχεία του για να επιβεβαιώσει την κράτηση...Έψαχνε...έψαχνε μα η κράτηση πουθενά!!!!
"Λυπάμαι..." μου λέει "..αλλά δεν σας βρίσκω...προφανώς ο συνάδελφος ξέχασε να σας δηλώσει και από ότι βλέπω για την συγκεκριμένη εκδρομή και πτήση υπάρχει μόνο ένα εισιτήριο!!!!"

Εγκεφαλικό εγώ!!!!!! Ο άντρας μου, που είναι πιο ήρεμος και διαλλακτικός, προσπαθούσε να βρεί λύση σε συνεργασία με τον πράκτορα.
"Για τις συγκεκριμένες ημερομηνίες που θέλετε και για το ποσό που διαθέτετε υπάρχει μια εκδρομή 5 ημερών στο Παρίσι." μας ενημερώνει.
Παρίσι;;;;;;;;;;;;;;
Και τι θα κάνω εγώ εκεί που είναι τίγκα στο μουσείο;;;;;; Και το καινούργιο μου μαγιώ;;;;;;
Άσε που ο καλός μου είχε ξαναπάει!

Βρε τι μου υποσχέθηκε ότι δεν θα ακολουθήσουμε όλες τις ξεναγήσεις, τι μου διαφήμιζε την DisneyLand, τι μου έταζε ατελείωτα ψώνια, τι μου υποσχέθηκε  διακοπές στην Ελλάδα αμέσως μετά την επιστροφή μας...Τίποτα εγώ!!!! Ήθελα θάλασσα, αραλικί και διασκέδαση!

Τώρα θα μου πείτε δεν φτάνει που σου δίνεται η ευκαιρία να πας εκδρομή στο εξωτερικό, έχεις και αντιρρήσεις ψωνάρα!!!! Αυτό σκέφτηκα κι εγώ και συμφώνησα με βαριά καρδιά...

"Η πτήση σας είναι στις 23:00 και θα πρέπει να είστε 2 ώρες νωρίτερα στο αεροδρόμιο. Καλή σας διασκέδαση." ήταν τα τελευταία λόγια του πράκτορα.

Φτάνουμε στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης λίγο πριν τις 21:00...άδειο το αεροδρόμιο!!! Η ώρα πάει 22:30...κανείς!!! Μόνο εμείς και οι βαλίτσες μας! Γύρω στις έντεκα παρά να σου και παρατηρούμε μια κινητικότητα! Εν τέλη μάθαμε ότι η πτήση μας έφευγε στις 01:00!
(τα νεύρα μου!!!!!)

Νωρίς το πρωί,μέσα στα νευρά και χωρίς καφέ φτάσαμε στο αεροδρόμιο De Gol με βροχή και κρύο κι εκεί ακριβώς ξεκίνησε ο εφιάλτης μου!!!!
Άρχισε η ξενάγηση!!!
Ο μόνος λόγος που με συγκρατούσε να μην εκραγώ ήταν η δωματιάρα και οι extra παροχές που μας περίμεναν στο ξενοδοχείο.
Και φτάσαμε κι εκεί...
Ανοίγω την πόρτα του δωματίου και παθαίνω 2ο σοκ! Το δωμάτιο ήταν τόσο μικρό που έμοιαζε με ένα τεράστιο κρεβάτι και χωρίς την παραμικρή λεπτομέρια που να προδίδει ότι υποδέχονται νεόνυμφους!!!!
Η θέα από το παράθυρο τραγική! Έβλεπε στο φωταγωγό και γείτονες είχαμε τα μαγειρεία του ξενοδοχείου και κάθε λογής παριζιάνικες μυρωδιές!!!
Η εκδρομή μας σε γενικές γραμμές ήταν όπως την είχα φανταστεί. Πολλή ξενάγηση, πολλά μουσεία και κάστρα, απαίσιο φαγητό (ευτυχώς που είχαμε βρει ένα τουρκικό fast foodάδικο και τρώγαμε σαν άνθρωποι) και άστατος καιρός!
Φωτεινή εξαίρεση ήταν η επίσκεψή μας στην DisneyLand και στο πάρκο του Asterix όπου κυριολεκτικά ξεσάλωσα και ήταν ο μόνος λόγος που δεν τα μάζεψα να φύγουμε!!!!!!