ON LINE

11 Νοεμβρίου 2015

ΕΝΑ TATTOO ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗΣ.

Γράφει η Giota.
Όπως για τον περισσότερο κόσμο,έτσι και για εμάς, η περίοδος του διανύουμε είναι δύσκολη. Οι αναποδιές διαδέχονται η μια την άλλη και δε μπορούμε να σηκώσουμε κεφάλι με τίποτα!!! Εκεί που λέμε "Δόξα τω Θεώ" αρχίζουμε πάλι τα "Βοήθα Παναγιά μου".
Πρέπει όλοι μας να φανούμε δυνατοί και να μείνουμε ενωμένοι, το ξέρω...αλλά πώς να γίνει αυτό όταν δεν προλαβαίνεις να πάρεις ανάσα κι όταν η πίεση που δέχεσαι είναι μεγάλη;;; 

Για να αποφεύγω αυτές τις σκέψεις και να χαλαρώνω βολτάρω στο facebook....θα μου πεις, "κι έτσι λύνεις τα προβλήματά σου;;;" .Όχι βέβαια απλά αποφορτίζομαι και αποφεύγουμε τις εντάσεις στο σπίτι!!!!! Σε μια τέτοια ώρα αποφόρτισης πήρε το μάτι μου στην ομάδα Γονείς (και όχι μόνο) με tattoo ένα διαγωνισμό με έπαθλο ένα tatto. Αν και δεν συνηθίζω να παίρνω μέρος σε διαγωνισμούς (γιατί την τύχη μου την καντηλανάφτρα την ξέρω χρόνια τώρα), ακολούθησα τα βήματα και πήρα μέρος σχεδόν στα γκαβά! 
Ούτε καν πρόσεξα πότε λήγει ο διαγωνισμός για να έχω το νου μου μπας και....για να μην τα πολυλογώ ο διαγωνισμός έληξε, έγινε κλήρωση και ο κλήρος πέφτει στην Γιωτούλα (που λέει και το τραγουδάκι), είχα κερδίσει ένα τατουάζ!!!!

Καλά η χαρά μου δεν περιγραφόταν!!! Τώρα θα σκέφτεστε "Σιγά ρε κοπελιά!!!"  αλλά για μένα ήταν πραγματικά μια παύση από την γκαντίφλα που μας δέρνει τον τελευταίο καιρό.
Δεν χρειάστηκε καν να σκεφτώ ή να ψάξω για σχέδιο!!! Ήξερα εξ αρχής και τι θέλω να κάνω,πού θα το κάνω και γιατί.
Αποφασισμένη,λοιπόν, επικοινώνησα με το studio M.S. Tattoo στην Θεσσαλονίκη που προσέφερε το tattoo και έκλεισα το ραντεβού μου!
Από εδώ και πέρα αρχίζει το καλό γιατί οι μικρές μου έπρεπε να περάσουν το απόγευμά τους στην γιαγια και αυτή μου η ανακοίνωση βρήκε "τοίχο"!!! Οι μικρές δεν είχαν καμιά (μα καμιά διάθεση) να πάνε στην γιαγιά έτσι κι εγώ επιστράτευσα τα μεγάλα μέσα!!!!
"Θέλετε να βρω τις αποκριάτικες στολές σας και να πάτε στην γιαγιά ντυμένες πριγκίπισσες;" 
(σημειώνω ότι είναι Νοέμβρης μήνας)
εννοείτε πως η πρότασή μου γέμισε το σπίτι με τσιρίδες και ουρλιαχτά ενθουσιασμού!!!
Τι να κάνω κι εγω, η έρμη μάνα, ανέβηκα στο πατάρι και ξετρύπωσα τις στολές!!!! Τους τις φορέσαμε μές στην τρελλή χαρά,τις παραδώσαμε στην γιαγιά και ξεκινήσαμε για Θεσσαλονίκη!!!
Λίγο πριν τις 18:30 περάσαμε την πόρτα του στούντιο όπου μας υποδέχτηκε ο Μάριος, ευδιάθετος και χαμογελαστος. Μετά από τις απαραίτητες συστάσεις μπήκαμε στο θέμα! Του είπα την ιδέα μου, πρότινε κι εκείνος τα δικά του, διαλέξαμε γραμματοσειρά, κάναμε τις δοκιμές μας (η αλήθεια είναι ότι τον ζάλισα λιγάκι) αλλά τελικά καταλήξαμε!!!

Κάθισα άνετα στην πολυθρονάρα,χαλάρωσα και άφησα τον καλλιτέχνη να κάνει την δουλειά του. Η διαδικασία γνωστή σε εμένα, αφού είναι το δεύτερο τατουάζ (το πρώτο ήταν για τις διδυμες) που χτυπάω, για τον άντρα μου που δεν έχει αποφασίσει να χτυπήσει ακόμα ήταν λιγάκι περίεργο αυτό που παρακολουθούσε!
Δείτε το πρώτο μου τατού: Tattoo Mommy
Το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε!!!!!
Το αγάπησα αυτό το tattoo πριν καλά-καλά το κάνω!!!!
StronG...
Μια λέξη για να μου δίνει δύναμη...για να "μας" δίνει δύναμη μιας και το είναι το αρχικό γράμμα του άντρα μου και το G το δικό μου!
Και όσοι βιαστείτε να πείτε πως δεν πρέπει να κάνουμε τατουάζ ονόματα και αρχικά συντρόφων-συζύγων ένα πράγμα θα σας πω:
Δεν ξέρω πώς μπορεί να μας τα φέρει η ζωή...δεν ξέρω αν το "για πάντα μαζί" ισχύει...
ξέρω όμως πώς ό,τι (μα ό,τι) κι αν γίνει αυτός θα είναι για πάντα ο μπαμπάς τον κοριτσιών μου και αυτό δε μπορεί να το αλλάξει κανείς,δεν αλλάζει με τίποτα!!!!!

Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
&
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα
                   
Υ.Γ. 'Ενα μεγάλο ευχαριστώ στους  Γονείς (και όχι μόνο) με tattoo και στο  M.S. Tattoo


13 σχόλια:

  1. Έτσι ακριβώς, είναι ο πατέρας των παιδιών ούτως ή άλλως. Μωρέ αν δεν πόναγε θα έκανα και εγώ το όνομα του γιού μου!Μεγιά το ταττού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια απόφαση είναι Αθηνά. Όσο για τον πόνο, τι να πω,ειναι υποκειμενικό αυτό, ανάλογα τον άνθρωπο. Προσωπικά ουτε σε αυτό πόνεσα, ούτε στο άλλο που εχω στην πλάτη. Ένιωθα σαν να με έξυναν δυνατά, σαν γρατζουνιά!

      Διαγραφή
  2. Καλοφορετο... Αγαπώ τα τατουάζ κ κυρίως αυτά που έχουν να πουν μια ιστορία!!!
    Υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά Peloma Bo Q! Πιστεύω ότι τα τατού αν δεν έχουν ιστορία,σκοπό,θέμα είναι απλά ανεξητηλες ζωγραφιές. Ευχαριστώ για την επίσκεψη dear.

      Διαγραφή
  3. Προσωπικά δεν μου αρέσουν καθόλου τα τατουάζ, όμως το συγκεκριμένο σου έδωσε τόση χαρά που μόνο γι' αυτό αξίζει να το συμπαθήσει κανείς!
    Νά 'σαι καλά λοιπόν και να το χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβαστό Τζίνα! Εξάλλου γούστα είναι αυτά, σωστά;Χαίρομαι πολύ που η ιστορία του σε έκανε να το δεις λίγο πιο συμπαθητικά! Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  4. Με γειά!!! Καλά έκανες, και εγώ θέλω αλλά δε το παίρνω απόφαση...
    όσον αφορά για το αρχικό του άντρα σου, έχεις απόλυτο δίκιο!!! Ο,τι κ'αν γίνει θα σας ενώνουν αυτά τα κοριτσάκια και θα ε΄πιναι για πάντα ο πατέρας των παιδιών σου!!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω τα τατουάζ μπράβο σου αρκεί να έχουν κατι να μου πουν! Εχω ήδη τρία και θα ήθελα κ άλλο ίσως αργότερα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου ευχομαι να βρεις τον σωστό λόγο να κάνεις και το 4ο !!!!! Σε ευχαριστώ πολύ Αristi sik για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
  6. Συγκινηθηκα πραγματικα.. Μπραβο σου.. Ειναι με συναισθηματικη ουσια κ νοημα! Θελω κ εγω να κανω τα παιδια μου..με τη πρωτη ευκαιρια.. Kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!