ON LINE

22 Δεκεμβρίου 2015

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΝΥΧΙΑ ΑΠΟ ΧΕΡΙ....TOUMPANO!

Γράφει η Giota.

Χμμμ.... 
Σήμερα θα μιλήσουμε για νυχάκια!!!
Ξέρω ότι σε όλες αρέσουν τα περιποιημένα νυχάκια!!!
Πείτε μου σας παρακαλώ την πρώτη σκέψη που σας έρχεται στο μυαλό μόλις ακούτε την φράση "Nails Artist".
Μα φυσικά μια κοπέλα που "κάνει" νύχια ε;
Σωστά!!!
Τι θα λέγατε, σήμερα, να κάνουμε την ανατροπή και να γνωρίσουμε έναν άντρα nails artist;;;

Ναι, μια χαρά διαβάσατε!!! Έναν άντρα, χαζομπαμπά μια πριγκίπισσας ενός έτους που "κάνει" νύχια!
Πάμε να τον γνωρίσουμε,λοιπόν, μέσα από μερικές ερωτήσεις και φυσικά να δούμε δείγματα της δουλειάς του.

Χαιρετώ τον άντρα Nails Artist!!! Καταρχήν θα ήθελα να μας πεις λίγα λόγια για σενα.

Ονομάζομαι Μένιος Τούμπανος, εξ ου και το "Toumpanos Nails Artist", είμαι 29 χρονών, είμαι παντρεμένος ,έχω, όπως πολύ σωστά ανέφερες, μια πανέμορφη πριγκίπισσα και ζω στον Πειραιά!

Πώς πήρες την απόφαση να μπεις σε έναν καθαρά "γυναικοκρατούμενο" χώρο;

Σκέφτηκα να κάνω κάτι "πρωτοποριακό"....ήταν μια απόφαση της στιγμής η οποία ξεκίνησε σαν πλάκα λόγω του επιθέτου μου και είπα να την πραγματοποιήσω για να δω τα αποτελέσματά της σε πραγματικό χρόνο.

Πόσο εύκολο είναι, κατά την γνώμη σου, να εμπιστευτούν οι γυναίκες έναν άντρα nails artist;

Στην αρχή γελούν, τους φαίνεται πάρα πολύ περίεργο μα όταν ξεκινάει η δουλειά με αντιμετωπίζουν με την κατάλληλη σοβαρότητα. Κάνω ότι ακριβώς κάνει και μια γυναίκα που φτιάχνει νύχια! Δημιουργώ και κουτσομπολεύω χα χα χα.
Πιστεύω πως όλα είναι σχετικά! Όπως εμπιστεύονται έναν άντρα κομμωτή, που τις προσέχει επειδή είναι άντρας και θέλει αυτό που κάνει να ελκύει πρώτα απ'όλα τον ίδιο και κατ επέκταση τους υπόλοιπους, έτσι πιστεύω ότι γίνεται και με εμένα. Δεν είμαι άλλωστε και ο μόνος (απ'όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω).

Τι απολαμβάνεις περισσότερο στην δουλειά σου;

Γενικά απολαμβάνω όλη την διαδικασία γιατί στο τέλος υπάρχει μια δημιουργία η οποία ικανοποιεί τόσο εμένα όσο και την πελάτισσα.

Πώς μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου οι φίλες μας;
 Όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου και να δει δείγματα της δουλείας μου, δεν έχει παρά να επισκεφθεί την σελίδα μου στο Facebook Toumpanos Nails Artist

Λίγες ευχές για τους αναγνώστες του "BloggoΛογίες".

Εύχομαι καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά σε όλους τους αναγνώστες του blog!!! Πάνω από όλα υγεία, έπειτα γέλιο και άφθονη τρέλλα!!!!
Ευχαριστώ για την φιλοξενία!




Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην κάνω την δοκιμή μου!!!!! Και τι δοκιμή....! Ο Toumpanos Nails Artist μετέτρεψε τα ποντικοφαγωμένα νύχια μου σε σουπερ νυχάρες!!!
Δείτε το πριν και το μετά!!!

Ευχαριστώ που BloggoΛόγισες μαζί μου, εύχομαι ολόψυχα ένα δυναμικό ξεκίνημα, καλές και εμπνευσμένες δουλειές!!!!!


Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
&
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!